Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Laminate din alama si bronz


Detaliu pentru invitatia numarul 330763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 330763/29.06.2012
Denumire contract: Laminate din alama si bronz
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3074120, Fax: 021-3074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 213074120, fax: +40 213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RATB, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, etaj 6, Serviciul Achizitii Publice, cod postal: RO010861, telefon: +40 213074120, fax: +40 213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Laminate din alama si bronz
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie laminate din alama si bronz
II.1.6) CPV: 14620000-3 - Aliaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 862 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP totala 950 lei.GP L1 - 850 lei, GP L2 - 100 lei.In cazul ofert. mai multor loturi, GP tb. sa fie egala cu suma garant. af. loturilor ofertate.Per.de valab.a gar: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelung. la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contr., doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu cond. conf. ac. de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stab. pt deschid ofertelor, in contul autorit contr.nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Bucuresti.Autorit contract are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. sit.: ofertantul si-a retras oferta, in per. de valab. a acesteia;oferta sa fiind stab castigat, refuza sa semneze acordul cadru in per. de valab. a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in leg.cu proced.de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia resp.in conf.cu preved art.278 din OUG34/2006.In acest caz, autorit. contract va retine contestatorului din gar. de part.o suma raport.la val.estim.a acordului cadru, in conform cu preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.G.P. se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv Achizitii Publice indicand nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 4;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul 5. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 9 atat de catre ofertant/candidat si dupa caz ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-Director Comercial, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing-Achizitii Publice, Letea Dorin - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Mindrila George - Sef Birou Plan Analiza, Oprea Cristina Elena ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Suciu Ana Maria - inginer, Biroul Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati. Persoanele care aproba bugetul sunt: Director General - Popescu Viorel si Director Economic - Virgil Chiru.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 10 Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer