Achizitie publica - Lampi, corpuri de iluminat si componente ale acestora
Detaliu pentru invitatia numarul 340034
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340034/26.11.2012
Denumire contract: Lampi, corpuri de iluminat si componente ale acestora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3074120, Fax: 021-3074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 021-3074120, fax: +40 021-3074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, etaj 6, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lampi, corpuri de iluminat si componente ale acestora
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lampi, corpuri de iluminat si componente ale acestora 24 loturi conform Anexei B
II.1.6) CPV: 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 199.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP totala (conform anexei B) 1475 lei.In cazul ofertarii mai multor loturi GP prezentata trebuie sa fie egala cu suma GP aferente acestora.Per de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prel.la cererea autorit.contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari;acesta se prez.in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc.de atrib;lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;OP, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora lim.stab.pt deschid ofertelor.Plata se va face in contul autorit contract nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: ofertantul si-a retras oferta, in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei.GP se elibereaza confrm art. 88 din HG 925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv.Achizitii Publice in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denum.proced.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% dinvaloarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, si se va constitui conform art. 90 din HG 925 / 2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 4;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta Formularul 5.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian-Mihai Campurean -Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare, Dabu Geani-Director Infrastructura, Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Director Comercial, Oprea Cristina Elena ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Mindrila George ? Sef Birou Plan-Analiza, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Elena-Lucia Iordan ? c.j.- Biroul Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati. Persoanele care aproba bugetul sunt: Adrian-Mihai Campurean-Director General, Chiru Virgil-Director Economic.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 - se va completa si prezenta Formularul 6. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 12:03