Achizitie publica - LAMPI CU VAPORI DE MERCUR
Detaliu pentru invitatia numarul 329016
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329016/08.06.2012
Denumire contract: LAMPI CU VAPORI DE MERCUR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr.5, loc.Medias, jud.Sibiu - SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LAMPI CU VAPORI DE MERCUR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: aprovizionarea cu lampi cu vapori de mercur pentru sectiile de productie si statiile de comprimare din cadrul sucursalei Medias.
II.1.6) CPV: 31518500-5 - Lampi cu vapori de mercur (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 362 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 345 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Modul de constituire a garantiei pentru particip, conform prev art. 86 alin (1) din HG 925/2006: Garantia de participse va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC (conf Formular 4 din Cap.X-Formulare) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b)OP vizat de banca in contul autoritatii contractante: RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta.In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria IMM, exterior plicului care contine oferta.Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - se va completa Formularul nr 1.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 1A.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se va completa Formularul nr. 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr 1C. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dumitru Dobrescu ? DirectorMihai Man- Director Tehnic ? presedinte comisie evaluareOvidiu Lapadatu ? Sef Serv. AprovizionareOvidiu Muresan- Sef Birou ContracteSimona Popa ? Sef Birou Juridic5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat side asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.! Daca se solicita certificat de atestare fiscala, cerinta se va formula astfel incat din respectivele certificate sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, ( sau echivalent), emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.- Inainte de comunicarea castigatorului, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului emis de O.R.C., pentru conformitate.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORCtrebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, care sa contina inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. In cazul asocierii mai multor operatori economici, fiecare asociat trebuie sa prezinte fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ( calculati de la data depunerii ofertelor).Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, va contine valori, perioade de livrare si beneficiari.Oferantul va prezenta cel putin un contract/document/ /proces-verbal de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.Incazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la principalele livrari trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dintre asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la telefon: +40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 13:14