Achizitie publica - LAMPI ELECTRICE PORTABILE
Detaliu pentru invitatia numarul 324971
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324971/24.04.2012
Denumire contract: LAMPI ELECTRICE PORTABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171129, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.L. Oltenia S.A. Tg-Jiu, Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Departamentul de Achizitii Publice, Sala de licitatii, etajul 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LAMPI ELECTRICE PORTABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lampi electrice portabile, 230 buc.
II.1.6) CPV: 31521300-7 - Lampi electrice portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este irevocabila si se constituie in suma totala de 1106 lei.Modul de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b)virament bancar incontul autoritatii contractante(RO49RNCB0149034562550007, deschis la B.C.R. Targu Jiu;c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la deschiderea ofertelor;
-numerar.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 de zile).
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5%, in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar(art.90, alin.2 din HG nr.925/2006);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006(declaratia de egibilitate), cu modificarile si completarile ulterioare-formularul 2A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul 12B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-formularul nr. 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr. 3persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele Consiliului de administratie-Gavril Baican, membrii Consiliului de administratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana-Carmen, Barascu Dumitru, director Directia Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directia Economica-Olaru Daniel, Director Directia Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP.Val.publ.contine posib.suplim.cu maxim 35%, cf.art.6, alin.3din HG 925/2006.Garantia de particip.=1106 lei.Val.fara suplim.=55.304 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 13:31