Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lapte


Detaliu pentru invitatia numarul 295957
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod de identificare fiscala: 17104359
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova
Telefon: 0251416365
Fax: 0251417838
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lapte
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare Lapte
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 13:42
Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: craiova, str. n. titulescu, nr.22
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2011 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: craiova, str. n. titulescu, nr.22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 34, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului: Decl.eligibilitate;Decl. neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat de inregistrare la ORC;doc. din care sa rezulte ca ofertantul este specializat in producerea sau comercializarea prod. ofertate;Situatiaeconomico-financiara : fisa de informatii generaleCapacitatea tehnica si sau profesionala: autorizatie sanitara de functionare pentru transportul produselor ofertate;sau contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia;declaratie norme de protectia muncii;
seapCf PAAP/2011, a fost aprobata procedura de ?cerere de oferte?garantia de participare: 345, 00 lei(Lot 1=150, 00 lei;Lot 2=150, 00 lei;Lot 3=45, 00 lei)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer