Achizitie publica - LAPTE
Detaliu pentru invitatia numarul 321851
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321851/13.03.2012
Denumire contract: LAPTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262275904, fax: +40 262275904, persoana de contact: OVIDIU CUDRICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR.CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE , STRADA GEORGE COSBUC, NR.31, CAPELA SPITALULUI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LAPTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitate 12 luni: LOT 1 LAPTE 1, 5-1, 8 % :36000 litrii / 12 luni ;LOT 2 LAPTE 3, 5 % :43200 litrii / 12 luni;Cantitate lunara: LOT 1 LAPTE 1, 5-1, 8 % :3000 litrii / 1 luna ;LOT 2 LAPTE 3, 5 % :3600 litrii / 1 luna;
II.1.6) CPV: 15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Se solicita garantie de participare in valoarede : LOT1LAPTE 1, 5-1, 8 %: 900 Ron ;LOT 2 LAPTE 3, 5 % :1600 Ron ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelorGarantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara (formular nr.9)- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, De asemenea, ca urmare a art. 98 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de particpare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art. 33, alin(3), litera b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa- DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006completata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa Formulare* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: DR. POP CALIN ? MANAGERTEHN.LUPUANDREEA - BIROU ACHIZITII ? PRESEDINTE CU DREPT DE VOTEC.ING.MAAR GABRIELA- SEF BIROU ACHIZITII ? MEMBRU CU DREPT DE VOTEC. ZOLA IOAN- COORDONATOR BLOC ALIMENTARING. NEMES ROMEO - BIROU ACHIZITII ? MEMBRU DE REZERVA CU DREPT DE VOT-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181DIN OUG 34/2006completata in conformitate cu Formularul nr.3 din anexa Formulare-Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din anexa Formulare-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ( Ord 509/2011) - Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei)Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari in ultimii 3ani;
- O recomandare din partea unor beneficiari/clienti, referitoare la livrarea unor produse similare, in ultimii trei ani;
-Declaratie in care sa se specificeca autovehiculelecu care se vor livra produsele care fac obiectul contractuluisunt autorizate din punctde vedere sanitar ? veterinar pentru transportul alimentelor;
- Mostre ? o bucata din produsul ofertat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 11:28