Achizitie publica - lapte de vaca UHT
Detaliu pentru invitatia numarul 342388
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342388/05.02.2013
Denumire contract: lapte de vaca UHT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: DANIELA IVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, sala de sedinte etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lapte de vaca UHT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare lapte de vaca UHT
II.1.6) CPV: 15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :2100 lei; Perioada valabilitate :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3), art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1050 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat(1)din OUG nr.34/06. b)ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4; c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop Joseph Lonovici nr.4; Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata, completarea Formularului nr.12Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata, completarea Formularului nr.13.Cerinta nr.3Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formularului nr.17Cerinta nr.4Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAP, completarea Formularului CERCerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata, completarea Formularului nr.14.Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Director Productie ing. Popa Dorin, Director Comercial Mircea Cristian, Sef Birou Achizitii Produse ing.Cucu Ioan, cj.Crisenescu Claudia, c.j.Ciobotea Daniel, ing.Mihaita Adelheid, teh. Meszaros Aurelia, ing.Stoica Nicolae.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratiile .pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative .sau judecatoresti sau a unei asociatii .profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economica si financiara, se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientii beneficiari enumerati in tabelul din formularul 16, la care sau livrat produse similare. Respectivele certificate/documente vor preciza denumirea produselor, perioada de livrare simodulde indeplinire a contractului de furnizare. Cerinta nr 1 Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?, certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent , pentru ofertant , pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 11:50