Achizitie publica - lapte pasteurizat 1,8% grasime
Detaliu pentru invitatia numarul 342776
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342776/18.02.2013
Denumire contract: lapte pasteurizat 1, 8% grasime
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 33, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lapte pasteurizat 1, 8% grasime
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lapte pasteurizat 1, 8% grasimeAutoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 din HG925/2006 Valoarea estimata minima este de 62611, 20 lei, valoarea estimata maxima este de 93916, 80 lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele )iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: conform art.6 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 611.2 - 93, 916.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare este de 1250 lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la datasemnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A) , Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C), Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Carp Gheorghe, Ec.Maghiar Marcel, Comisia de evaluare: As.med.pr. Rob Florin, Ec.Iurcov Bogdan, Ec.Bibart Cosmin Certificat constatator emis de O.N.R.C. de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantului in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea? conform cu oiginalul?Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale , la data limita a depunerii ofertelorObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul emis de O.N.R.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani Nivelul minim impus pentru Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 125000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR31.12.2010 1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011 1 euro = 4, 3197 lei31.12.2012 1 euro = 4, 4287 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si datala care operatorul economica fost infiintat sau si-a inceput activitateaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita mostre de produs pana la data limita de depunere a ofertelor laadresa: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea, str. Republicii, nr. 37, cam. 34, loc. Oradea, jud. BihorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 09:36