Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lapte pasteurizat


Detaliu pentru invitatia numarul 327920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 327920/28.05.2012
Denumire contract: Lapte pasteurizat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lapte pasteurizat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lapte proaspat pasteurizat, grasime 1, 8%, ambalat in pungi de un litru cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 60 zile de la emiterea facturii.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 6000 RON. Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de primire a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON-BCR Sucursala Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. NOTA : Potrivit prevederilor articolului 17 si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai in situatia in care garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In situatia in care CNSC respinge ca nefondata contestatia , autoritatea contractanta va retine, din garantia participare constituita de contestator, suma prevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 .
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA).Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010-completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" din Sectiunea Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 . Ofertantul/candidatul/ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69A1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Director General - dr.ing. Mihai BALAN, -Director Economic - ec. Constantin LAPADAT, -Director Tehnic si Calitate - ing. Ludovic ZELICI, -Director Executiv Dep. Resurse Umane - ec. Ioana LITA-Sef Seviciu Intern de Prevenire si Protectie- ing Virgil EBINCA-Serviciul Achizitii Publice - cs.jr. Marius Tanasie. 1.Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Autoritatea contractanta va soliciata ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata in termen de maxim trei zile lucratoare de la data notificarii.2.Autorizatie sanitara veterinara pentru producerea, procesarea, depozitarea, transportul si/sau distributia produselor de origine animala eliberata de directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti in baza Ordinului ANSVSA nr.57/2010- prezentare copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadele de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- prezentarea a cel mult doua documente constatatore/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse lactate a caror cantitate cumulata sa fie de minim 100.000 litri., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau cu contract de inchiriere depozite frigorifice si mijloace izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig si termodiagrama, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, necesare indeplinirii contractului., Declaratie referitoare la personalul de specialitatede care dispune pentru ineplinirea contractului. Se va prezenta tabel cu personalul muncitor de specialitate implicat in productia/distributia produselor lactate si documentele de atestare a pregatirii profesionale de specialitate., Mostra ( 1 punga cu lapte). Produsul depus ca mostra trebuie sa fie marcat conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile laptelui ( grasime, producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc.). Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Certificat ISO 22000:2005 (HACCP) pentru productia/comercializarea produselor lactate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de Participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer