Achizitie publica - Lapte pasteurizat
Detaliu pentru invitatia numarul 347932
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347932/04.06.2013
Denumire contract: Lapte pasteurizat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lapte pasteurizat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lapte proaspat pasteurizat, grasime 1, 8%, ambalat in pungi de un litru cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 60 zile de la emiterea facturii.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare 3300 RON sau echivalent in EURO, la curs BNR din data publicarii Invitatiei de Participare. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar (RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea ) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in cuantumul precizat. NOTA: Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica si va prezenta si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita a depuneriiofertelor. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma/sumele prevazute de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA). Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B din Sectiunea Formulare;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" din Sectiunea Formulare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la Art. 69 lit.a) din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Document edificator: Declaratie pe propria raspundere - Formularul C din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Director General - dr.ing. Mihai BALAN, - Director Economic - ec. Constantin LAPADAT, - Sef Seviciu Intern de Prevenire si Protectie- sing Virgil EBINCA, - Sef Birou Medicina de Intreprindere - dr. Rodica POPESCU- Compartiment Juridic ? cs. jr. Radu TENEA- Serviciul Financiar - ec. Matei GHEORGHE- Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET, - Serviciu Achizitii Publice ? ec. Mihai Aurel AL MARIEI. 1. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va soliciata ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata in termen de maxim trei zile lucratoare de la data notificarii.2. Autorizatie sanitara veterinara pentru producerea, procesarea, depozitarea, transportul si/sau distributia produselor de origine animala eliberata de directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti in baza Ordinului ANSVSA nr.57/2010 - prezentare copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari deproduse efectuate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unui document/ contract/ proces-verbal de receptie in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse lactate a carui cantitate sa fie de minim 60.000 litri., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentruasigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacontractului. Ofertantul va face dovada ca are in dotare sau cu contract de inchiriere depozite frigorifice si mijloace izoterme de transport prevazute cu instalatie de frig si termodiagrama, autorizate conform Ordin ANSVSA nr. 57/2010, necesare indeplinirii contractului., Declaratie referitoare la personalul de specialitatede care dispune pentru ineplinirea contractului. Se va prezenta tabel cu personalul muncitor de specialitate implicat in productia/distributia produselor lactate si documentele de atestare a pregatirii profesionale de specialitate., Mostra ( 1 punga cu lapte). Produsul depus ca mostra trebuie sa fie marcat conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile laptelui (grasime, producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc.). Neprezentarea mostrei constituie temei de inacceptabilitate a ofertei, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Certificat ISO 22000:2005 (HACCP) pentru productia/comercializarea produselor lactate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:22