Achizitie publica - LAPTE PASTEURIZAT ug. min. 1,8% - ANTIDOT
Detaliu pentru invitatia numarul 191864
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Cod de identificare fiscala: RO 14718982
Adresa: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Iasi
Telefon: 0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110
Fax: 0232 237992
Denumire invitatie: LAPTE PASTEURIZAT ug. min. 1, 8% - ANTIDOT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare cantitatea de 63.849 litri lapte pasteurizat ug.min. 1, 8% - antidot
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 22.01.2009 13:17
Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET IASI SA, CALEA CHISINAULUI NR.25, LOC. IASI, COD POSTAL NR.700265
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2009 11:15
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET IASI SA , CALEA CHISINAULUI NR.25, LOC. IASI, SALA LICITATII DE LA BIROUL COORDONARE ACHIZITII. participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 110, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Decl. privind eligibilitatea - form. 12A2. Decl. privind neincadrarea in art. 181 - form.12B3.Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclus cele locale4.Certificat constatator emis de ORC5.Certificat de inregistrare6. Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de DTFP7. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim 165.000 lei8. Declaratie priv lista princip. livrari din ultimii 3 ani.(cond. minima - incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui nr. de minim 3 ctr. de furnizare lapte pasteurizat ug.min. 1, 8 % - antidot care cumulate sa fie egale sau mai mari cu 63.849 litri.
CU SOLICITARE SCRISA LA BIROUL COORDONARE ACHIZITII-ING. MILICA DOBRE, INT.1257PRET DOCUMENTATIE :50 LEIGARANTIE DE PARTICIPARE: 2200 LEI