Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lapte praf instant integral tip 26% grasime


Detaliu pentru invitatia numarul 356545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 356545/17.12.2013
Denumire contract: Lapte praf instant integral tip 26% grasime
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 227, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 212751476, Fax: +40 212751406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lapte praf instant integral tip 26% grasime
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lapte praf instant integral tip 26% grasime - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 405.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantum :3.800 lei;b) Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este RO 47 CECE B 300 01 RON 206 3818 deschis la CEC BANK SA, iar pentru euro este RO53 BRDE 450 SV 057 3073 4500 deschis la BRD GSG SMCC.(echivalenta lei/valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile)c)Perioada de valab.: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Mod de constituire : Garantia de partic. se constituie in conformitate cu preved.art. 86 din HG nr. 925/2006 cu toate modif.si completarile ulterioare. Garantia de partic. pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria ELCEN. In cazul constit.prin ordin de plata sau fila cec acestea vor fi confirmate de catre banca emitenta cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care dovedeste constit. gar.de particip, se va introduce in oferta prezentata in SEAP ca document scanat, semnat cu semnatura electronica. Acesta se va depune si in original la sediul ELCEN cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor (copia dupa OP va fi confirmata de banca). Restit.garantiei de particip. se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare. Garantia de partic. va fi retinuta integral in sit. prev.la art. 87, alin (1) din HG 925/2006. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autorit.contractanta va retine contestatorului, din garantia de partic., la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului pentru situatiile prevazute la art.278ยน alin (1) si alin (2) din OUG 34/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de partic.trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.economici.Garantia de partic. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA(5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 9 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul S.C. Electrocentrale Bucuresti S.A. sunt : Dan Stefan Cetacli ? Director General SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SASorin Vasilescu ? Director ComercialIoana Untila ? Sef Serviciu Achizitii - ContracteMihai Volf ? Sef Serviciu JuridicAlexandru Lazarescu- Serviciul ContracteSorin Udrea ? presedinte al comisiei de evaluare cu drept de votAurelian Cristea ? membru al comisiei de evaluareAnca Ordean ? membru al comisiei de evaluareRares Radulescu? membru al comisiei de evaluareNicoleta Bagiu ? membru al comisiei de evaluareVasile Tesileanu ? presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de votCristina Peride ? membru al comisiei de evaluareRoxana Kedei ? membru de rezerva al comisiei de evaluareMioara Misloschi ? membru de rezerva al comisiei de evaluareFelofteia Rusu ? membru de rezerva al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalObservatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducereaautorizata si legalizata in limba romanaDupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiarSe va prezenta Formularul 7 completat corespunzator;Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Buletin de analiza eliberat de Institutul de Cercetari Alimentare sau de catre alte organisme abilitate in domeniu, in care vor fi specificate proprietatile organoleptice, fizico-chimice si parametrii microbiologici ai produsului, cantitatea de lapte praf instant integral necesara pentru obtinerea unui litru de lapte lichid reconstituit- conform Regulament (CE) NR. 2073/2005 al Comisiei din 15 noiembrie 2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare; Ordin nr. 63 din 7 martie 2007 privind aprobarea Normei sanitare care stabileste reguli de sanatate animala ce reglementeaza productia, prelucrarea, distributia si introducerea produselor de origine animala destinate pentru consum uman, emis de presedintele Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, Buletin de analiza eliberat de Institutul de Cercetari Alimentare sau de catre alte organisme abilitate in domeniu pentru calitatea pungilor de folie metalizata, termosudata, imprimata, utilizata la ambalarea laptelui praf instant integral tip 26% garsime- conform HG 1197/2002 privind materialele si obiectele care vin in contact cu alimentele., Mostra de fabricatie.Se va prezenta o mostra de fabricatie, pe care vor fi inscrise toate datele de recunoastere si identificare ale produsului, Informatii privind asociereaAcord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer