Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lapte si produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 319675
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 319675/24.01.2012
Denumire contract: Lapte si produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Romania, cod postal: 540139- REGISTRATURA UMF-in atentia Serviciul Achizitii/Aprovizionare telefon: +40 0265213533, fax: +40 0265211944, persoana de contact: Barsan Corina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures- DIRECTIA ADMINISTRATIVA, Serviciul Achizitii/Aprovizionar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lapte si produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lapte si produse lactate
II.1.6) CPV: 15544000-3 - Branza cu pasta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 279 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pt. Lot 1 - 375 lei, pt. Lot 2 -1000 lei si pt. lot 3 - 69lei. Garantia de participare se constituie prin chitanta achitata la caseria UMF, , virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la depunerea ofertelor.Formularul 4 din capitolul formulare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVAsi se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 18 din capitolul formulare. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, se accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular 1 din sectiunea formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare; Mentionam ca personele cu functii de decizie sunt: Prof Dr. Copotoiu Constantin ? rector, Ec. Pop Seban ? director General Administrativ, Ec. Munteanu Paraschiva ? Contabil Sef si Jr. Salagean Manuela ? jurist. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: presedinte comisie de evaluare Ec. Barsan Corina, membrii: Leb Annamaria si Prunas Ramona, iar expert tehnic cooptat: Conf Dr. Tarcea Monica - Formularul 8 din sectiunea formulare-Acest document trebuie prezentat de toti subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ? Formularul 12A din sectiunea formulare4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 12B din sectiunea formulare5.Fisa de informatii generale (FORMULARUL 2B din capitolul de Formulare) ? in original6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident)?Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anteriora celei in care se depun ofertele, original sau copie certificate pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.?Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale original sau copie certificate pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anteriora celei in care se depun oferteleNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004)- Formular 10 din sectiunea formulare3.Lista mijloacelor de transport care vor fi alocate pentru realizarea distributiei produselor lactate pentru indeplinirea prezentului contract de achizitie publica, in original, insotita de copii ale certificatelor de inmatriculare pentru toate mijloacele prezentate in lista si de Autorizatii sanitar veterinare pentru mijloacele de transport in copie certificata pentru conformitate, valabile la data deschiderii ofertelor. Pentru mijloacele de transport aflate in folosinta sau inchiriate se va prezenta copie de pe contractul de comodat si/sau de inchiriere. Solicitam acest document in baza OUG 97/21.06.20014.Operatorii economici trebuie sa prezinte o lista, in original, cuprinzand spatiile de depozitare care sa respecte Ordinul ministrului sanatatii nr. 976/1998, cu modificarile ulterioare pentru pastrarea produselor lactate si sa faca dovada ca dispun de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producatori. Solicitam acest document in baza OUG 97/21.06.20015.Inregistrare sanitara - veterinarasi pentru siguranta alimentelor, conform Ordinului nr.111/2008 (cu modificarile si completarile ulterioare) emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala, in copie certificata pentru conformitate, valabila la data deschiderii ofertelor. Solicitam acest document in baza OUG 97/21.06.2001Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniBilant contabil la 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Cel putin o livrare similara finalizata in ultimii 3 ani. Livrare similara inseamna o livrare similare cu valoare totala a contractului deminim 9.200, 00 lei, fara T.V.A sau echivalent EURO, pentru LOT 1, 18.000, 00 lei fara T.V.A sau echivalent EURO, pentru LOT 2si170, 00 lei fara T.V.A sau echivalent EURO pentru LOT 3. Obligatoriu se vor depune copii de pe paginile contractului care contin partile contractante, obiectul contractului, valoarea livrarilor, semnaturile contractantilor. 3.Certificat care sa ateste implementarea Sistemului de Management al Calitatii: ?Certificat ISO 9001:2001 privind Sistemul de Management al Calitatii sau echivalent, in copie certificata pentru conformitate, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante: Tg. Mures, str. Gh. Marinescu, nr. 38, Directia Administrativa-Serviciul Achizitii/Aprovizionare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2012 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer