Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lapte si produse lactate pentru rezidentii DGASPC Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 354641
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Numar invitatie: 354641/14.10.2013
Denumire contract: Lapte si produse lactate pentru rezidentii DGASPC Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia generala de asistenta sociala si protectia copilului ClujCod fiscal: 5013699, Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264420146, Fax: +40 0264420602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400304, telefon: +40 0264420146, fax: +40 0264420602, persoana de contact: Aurel Prodan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a DGASPC Cluj din Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lapte si produse lactate pentru rezidentii DGASPC Cluj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LApte si produse din lapte pentru hrana rezidentilor din centrele Directiei Generale de Asistenta Sociala si ProtectiaCopilului Cluj
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 256.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 11185 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.conform art.86 al.5 se poate constituti garantia de participare si prin depunere numerar la casieria unitatii. In cazul folosirii scrisorii de garantie bancara se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire . Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la Termenul Limita de depunere ofertelor. Daca garantia va fi in alta valuta se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru IMM se accepta valoarea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea indicata mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta declaratii privind? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-, ? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 Ofertantii care se incadreaza in aceste situatii vor fi exclusi din procedura de atribuire.?Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, ? Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazt termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-.Declaratie privind neincadrarea in art 69^1 Completare declaratie anexata.Persoanele cu functii de decizie: Tamas Claudiu Daniel director general, Catarig Dana Elena-director executiv adjunct economic, Prodan Aurel-responsabil achizitii publice, Mateut Anuta-consilier juridic, Rognean Carmen - consilier, Radu Doru - sef serviciu, Chiper Delia - administrator, Crisan Marinela - administrator.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Declaratia privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medie de afaceripe ultimii 3 ani pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului.- Cuantumul cifrei medii de afacerisa nu fie mai mic de :1.118.512 lei sau alta valuta in echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-Se va prezenta o lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, - Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor CERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective operatorul economic nu are osibilitateaobtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatoruluieconomic.- Autorizatie Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origineanimala.-Declaratie pe proprie raspunderereferitoare la echipamentele tehnicesi la masurile aplicate in vedereaasigurarii calitatii din care sa rezulteca ofertantul dispune de mijloacelede transport necesare livrarii produselorla toate subunitatile din judetul ClujInformatii solicitate referitoarela personalul/organismul tehnic despecialitate de care dispune saual carui angajament de participarea fost obtinut de candidat/ofertant-Declaratie pe proprie raspundereprivind personalul/organismul tehnicde specialitate de care dispune saual carui angajament de participarea fost obtinut de candidat/ofertant-Tabel cu personalul care se vaocupa de preluarea comenzilor, continandsi datele de contact-Se vor depune mostre constand din 1 buc din fiecare produs ofertat astfel cum urmeaza a fi livrate: Mostrele pentru produsele ofertate vor fi depuse o data cu oferta la sediul autoritatiicontractante cel tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele prezentate vor fi testate de autoritatea contractanta pentru conformitate cu specificatiile solicitate.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertanti declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zilecalendaristice de la incheierea contractului. Certificat HACCPSe accepta si ofertantul care dovedeste caraportul de audit a fost finalizat si din elreiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer