Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LAPTE SI PRODUSE LACTATE/LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4


Detaliu pentru invitatia numarul 357152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Olt
Numar invitatie: 357152/27.01.2014
Denumire contract: LAPTE SI PRODUSE LACTATE/LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului OltCod fiscal: 9746625, Adresa: Slatina, str.Draganesti nr.29, Slatina, Telefon: +40 372713562, Fax: +40 249412692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se transmit in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LAPTE SI PRODUSE LACTATE/LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse: LAPTE SI PRODUSE LACTATE/LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, conform ANEXA NR. 1 la Caietul de Sarcini, respectiv: LOT 1:1. lapte dulce pasteurizat pt consum 1, 8% grasime, 1/1= 3322 litri;2. smantana 20% grasime, preambalata 200 gr = 14880 buc;3. unt 65% grasime preambalat 200gr= 4779 buc4. lapte batut grasime min 2% , 1/1= 1545 litri5. iaurt2, 8% grasime, preambalat 200gr=31350 buc6. iaurt cu fructe, preambalat 125gr=3599 bucLOT 2:1. lapte praf 26% grasime, vrac=3000 kgLOT 3:1. branza telemea de vaca 40% grasime, vrac =5589 kgLOT 4:1. cascaval din lapte vaca, 45% grasime =1000 kg2. branza topita mixta 140gr=6470 cutii
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 814.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare (conform art. 43^1, alin. 2/OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare): ? LOT 1:1185.00 LEI? LOT 2:435, 00 LEI? LOT 3:615, 00 LEI? LOT 4:444, 00 LEI? perioada de valabilitate a garantiei de participare: ? 30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)? modalitatea de constituire a garantiei de participare: ? virament bancar? scrisoare de garantie bancara- Formular nr. 20? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari? ordin de plata in contul RO 51 TREZ 5065006xxx000263, Trezoreria Slatina, ? depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerarNOTA: 1.dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata in ORIGINAL la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor).2. pentru situatia in care un operator economic doreste sa constituie garantia de participare intr-o alta moneda dacat in lei, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicariiinvitatie in SEAP, la un curs de schimb comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
- modul de constituire a garantie de buna executie, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006 consolidata in baza Hotararii nr. 1056/2006, a Hotararii nr. 1337/2006 , a Hotararii nr 834/2009 , a Hotararii nr. 1045/2011 si a Hotararii nr. 219/2012? prin scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 21? prin depunere numerar la casieria unitatii, ? retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale , conform art.90, alin 3) din HG nr.925/2006 modificat in bazaHotararii nr. 1045/2011? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari? - cuantumul garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.89 din HG nr.925/2006 consolidata in baza Hotararii nr. 1056/2006, a Hotararii nr. 1337/2006 , a Hotararii nr 834/2009, a Hotararii nr. 1045/2011 si a Hotararii nr. 219/2012: - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: ? Formular 12A ? Declaratie privind eligibilitatea-sectiunea Formulare;Nota: Formularul 12 A va trebui prezentat si de tertul sustinator.? Formular 12C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura-sectiunea Formulare;II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: ? Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic-sectiunea Formulare;Nota: formularul va trebui prezentat si de tertul sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.? Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primaria locala (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Totodata, mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 corelat cu prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011III. Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)?Formular 12B - Declaratia ? CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte cu oferta independenta?- sectiunea Formulare;IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare: ? Formular 12D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta-sectiunea Formulare.- Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoane incluse in DECLARATIA pe proprie raspundere a reprezentantului legal al DGASPC OLT, in conformitate cu art. 33 indice 1, alin (4) din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare , sunt: 1. RADITA PIROSCA ? DIRECTOR GENERAL ? DGASPC OLT2. LUNGU CRISTIAN NICOLAE ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT ? DGASPC OLT3. ALEXIE ILIE ? DIRECTOR GENERAL ADJUNCT ? DGASPC OLT4. GHEORGHE SORIN MIHAIL ? SEF SERVICIU- Serviciul monitorizare, analiza statistica, indicatori asistenta sociala si incluziune sociala, comunicare, registratura si relatii cu publicul5. STAMATE CARMEN ELENA- SEF SERVICIU- Serviciul economic, financiar contabil, plataprestatii sociale, buget si salarizare6. TATARANU CLAUDIA- Compartiment juridic si contencios7. IOSIM DUMITRU ELEODOR- SEF SERVICIU- Serviciul achizitii publice si contractare servicii sociale8. STOICA VIOREL VATICA- SEF SERVICIU- Serviciul patrimoniu, tehnic, securitate si sanatate in munca, aparare impotriva incendiilor, protectia mediului, administrativ si aprovizionareNota: formularul 12 D va trebui prezentat si de tertul sustinator, de subcontractant cat si de asociat.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.1.a) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa. - Pentru persoane juridice /fizice romane: ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (original, sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) astfel incat informatiile cuprinse in document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, astfel incat obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului : Furnizare produse: LAPTE SI PRODUSE LACTATE/LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4), sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoane juridice /fizice straine : ? Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalNOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.1.b) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate- conform Anexa nr.58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare+Anexa.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificat constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE, inclusiv media cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractuluipe ultimii 3 ani (echivalentul EURO se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR;. In situatia in care cifra de afaceri este prezentata in alta valuta, pentru calculul echivalentei se vor utiliza cursurile medii de schimb pentru ultimii 3 ani comunicati de BNR.)NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.2) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani . Se va prezenta o lista a produselor livrate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa reiasa ca au fost livrate produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produsele similare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Echivalentul leu/alta valuta se va raporta la un curs mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.3.a) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate, Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloace de transport, in termen de valabilitate raportat la data limita de depunere oferta (indicata in invitatia de participare), autorizatie eliberata in baza Ordinului nr, 111/16.12.2008 emis de ANSVSA. Mijloacele de transport vor fi autorizate de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Judeteana.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un mijloc de transport., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se va permite si prezentarea unui angajament.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.3.a) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate Standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii: certificat ISO 9001 sau echivalent , emis de organisme autorizate .Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau echivalent corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2.3.b) , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer