Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Laptopuri - contract rezervat unitatilor protejate


Detaliu pentru invitatia numarul 336752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 336752/05.10.2012
Denumire contract: Laptopuri - contract rezervat unitatilor protejate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/2007408(496, 404, 410, 409), Fax: 021/2007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Laptopuri - contract rezervat unitatilor protejate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Laptopuri - contract rezervat unitatilor protejate in baza legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, in cuantum de 200 lei. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare se va constitui in contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta) Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10% din valoarea de atribuire a contractului. b) Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Ordin de plata nepurtator de dobanda. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Data inceperii executarii contractului este data punerii la dispozitie de catre furnizor a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Economic - Gabriela Mantu, Director Directia Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic - Alexe Rosita, Sef Serviciul Logistica si IT - Alin Pupezescu, Sef Birou Achizitii si Administrativ - Robert Lorentz.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala (se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din Sectiunea FormulareNota: a) Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.c) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator/autorizatia de functionare (sau documentul echiv) in original sau copie legalizata.Prezentare Autorizare de functionare ca unitate protejata, in baza Legii 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, emisa de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei sociale - Directia Protectia Persoanelor cu Handicap.Prezentare Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind structura si nr. personalului din care sa rezulte: numarul total de salariati si numarul persoanelor cu handicap implicate in procesul de fabricatie a produselor ofertate.Prezentare Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca produsele ofertate sunt realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate.Propria activitate a persoanei cu handicap angajate in cadrul unitatii protejate autorizate reprezinta ansamblul activitatilor realizate integral sau partial de persoana cu handicap in scopul obtinerii produsului ofertat.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31 decembrie 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a operatorului economic., 2.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani (calculati pana la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer