Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Laptopuri si sisteme multimedia portabile


Detaliu pentru invitatia numarul 321016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Numar invitatie: 321016/29.02.2012
Denumire contract: Laptopuri si sisteme multimedia portabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 214029205, fax: +40 214029372, persoana de contact: Angela-Elena Craina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei nr.313, Sector 6, Bucuresti, corp Rectorat, camera 508, etaj 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Laptopuri si sisteme multimedia portabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Laptopuri-60 bucSistem multimedia portabil - 4 buc
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 532 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: pentru lotul 1 - 1.790 lei, respectiv 895 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul esteIMM.pentru lotul 2 - 1.305 lei, respectiv 652, 5 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul esteIMM.Perioada de valabilitate va fi de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie priind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1( Ioan Dumitrache, Mihnea Moisescu, Mihai Corocaescu) 1) Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate?copie2) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ?copie.3) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?copie.Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depuneii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oriinala/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratiei privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;
-bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie insotita de mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - fisa de informatii privind experienta similara ? Se va face dovada incheierii a minim unui contract de furnizare care a avut ca obiect produse similare insotit de recomandare sau document constatator;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei nr.313, corp Rectorat, cam 102-104, etaj I
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer