Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Leasing financiar autoturisme, 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 355151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-EST
Numar invitatie: 355151/30.10.2013
Denumire contract: Leasing financiar autoturisme, 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-ESTCod fiscal: 11616139, Adresa: STR. LT. DRAGHESCU, NR.9, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233218071, Fax: +40 0233218072
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Leasing financiar autoturisme, 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui numar total de 3 autovehicule noi an productie 2013, prin contractarea unei finantari de tip leasing financiar pentru o perioada de 12 luni (cu rate lunare fixe, avans 50%, dobanda fixa, valoare reziduala maxim 1%), precum si servicii de asigurare CASCO pentru 1(un) an si servicii de asigurare RCA pentru 1 (un) an.La finalul perioadei de leasing achizitorul urmeaza sa-si exercite dreptul de optiune in sensul de a dobandi proprietatea asupra obiectelor in leasing.Asigurarea CASCO incheiata pentru autovehicule va acorda despagubiri pentru vandalism, avarii totale, partiale, produse in stationare sau in mers, conform conditiilor de asigurare pe teritoriul Romaniei.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 265 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1.005, 3 euro, curs 1 euro=4, 4478 lei ( 4.471, 38 lei). Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Valabilitate: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: toate formele prevazute la art. 86 alin.1 si 5 din HG 925/2006.1.Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie financiara, se va elibera conform Form.nr. 1, iar dovada garantiei de participare se va depune obligatoriu in SEAP si la sediul autoritatii pana la data limita de depunere a ofertelor ( vezi si sect. IV.4.3).2. Copia dupa documentul de plata in cazul ordinului de plata va fi postata in cadrul SEAP.Cont bancar BRD Piatra Neamt, lei-RO97BRDE280SV08989202800, euro-RO72BRDE280SV10291442800. Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata (se completeaza Anexa 1 la Legea 346/2004- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM). In conformitate cu art. 278^1, alin.1 lit. a) din OUG 34/2006, in masura in care in urma unei contestatii depuse Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 2.235, 69 lei .In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere. Garantia de participare poate fi constituita de unul sau mai multi membri ai Asocierii, indiferent de cota de participare la realizarea contractului. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181 , art.69^1 din OUG 34/2006.Formularele nr.10 si 11.Conform art.3, lit. s^2 din OUG 34/2006 modificata persoane cu functii de decizie sunt conducatorul si membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, precum si orice alte persoane ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire. Persoane cu functii de decizie: Constantin Apostol-Director General, Vasile Asandei- Director DJRU, Elena Nane-Director Economic, Cristian Gheorghe Zama- Director Directia OI POS CCE , Comisia de evaluare: Monica Maria Lutz- Presedinte fara drept de vot; Fodor Oana Catalina; Iuliana Petronela Zaharia, Tepes-Bobescu Lidia- membrii evaluatori; Savu Ovidiu Gheorghe, Alupului Costel, Festila-Buftea Olimpia, Ghimpu-Teodorescu Florin, Dascalu Vasile-membrii de rezervaIn conformitate cu art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?Formularul nr.10 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Tertul sustinator, daca e cazul, va evidentia clar ca nu se afla in situatia descrisa laart. 181 din OUG 34/2006, lit.a, c^1, d.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu Formularul 11.Formulare tip care dovedesc neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006: a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Statb) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, numai pentru sediul social al ofertantului.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, se va depune o declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin.4 din HG 925/2006.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane fizice/ juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, in traducere legalizata.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2011: Formular nr.5 Formular tip care dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica: Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.-Autorizare de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor(CSA) pentru practicarea asigurarilor de raspundere civila auto si CASCO (cf. art.3 din Ordinul 14/2011 al Presedintelui C.S.A) sau autorizare de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor(CSA) pt. broker de asigurare si/sau reasigurare care desfasoara activitate de intermediere a produselor de asigurare (cf. art. 2 din Ordinul 15/2010 pt. punerea in aplicare a Normelor privind autorizarea brokerilor de asigurare si/sau de reasigurare, precum si conditiile de mentinere a acesteia) sau echivalent.Mentiune! Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi prezentat obligatoriu in original/ copie legalizata, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoanefizice/ juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala aofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii : Se va depune Formularul nr. 44, daca e cazul., Informatii privind subcontractantii: Se va depune Formularul nr. 18, daca e cazul. Se va prezenta obligatoriu acordul subcontractantilor propusi, cu referire la partea de contract pe care o vor efectua., Descrieri/fise tehnice si fotografii ale produselor., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fostfurnizate produse similare la nivelul a cel putin un contract ? Formular 15Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer