Achizitie publica - Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad - executie lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 325328
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325328/28.04.2012
Denumire contract: Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad - executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Registratura generala camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei nr. 75, Directia Tehnica cam.16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad - executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilorLegatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad, proiect finantat prin Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18698
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 170, 711 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 100.000 lei.Valab.GP cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Constit. a GP: instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau soc. de asig., in favoarea AC(art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau ordin de plata vizat de banca sau fila CEC, insotite de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru GP al Mun. Arad deschis la Trez.mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofertantul va depune, in cf.cu art.86/HG 925/2006 scr.de garantie, aceasta va fi eliberata de o banca/soc. de asig. cu sediul in Romania si se va depune in original;in cazul scr.de garantie emise de o banca/soc.de asig.din strainatate, se va prezenta in anexa traduc.Autoriz. a acesteia.Cf. art. 86 alin.(4)/HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. ofertelor.AC va exclude din prezenta proc.de atrib.ofertantul care la data si ora desch. of. nu va prezenta dovada constit.GP in forma, cuantumul si perioada de valab. solic. in prezenta doc.de atribuire.Dovada constit.GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indepl.acestei cerinte fara a deschide plicurile continand doc de calificare, prop.tehn.si prop.fin.Ofertantii care vor constit.GP cf art. 6 (2)din Legea 346/2004 privind stimularea IMM vor completa form. nr.5 . In cazul in care aceasta proc. de atrib. a contractului de lucrari pt. proiectul ?Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad? va fi contestata la CNSC, iar acesta respinge contestatia ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din GP, cf. art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: dl. Bogdan faur ? presedinte cu drept de vot;dl. Lucian Ha?egan ? membru;dna. Dorina Rusu ? membru;dl. Gheorghe ?igan ? membru;dna. Monica Goron ? membru de rezerva;dl. Razvan Popa ? membru de rezerva;dna. Adina Dudas ? membru de rezerva, Gheorghe Falca- primar, Tamas Petre- director executiv.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta?formular nr.15. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii . Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului, Informatii privindcapacitatea profesionala.1.Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare, ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului; 2. Expert tehnic 1 - un absolvent al Facultatii de Constructii sectia CFDP, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unui drum cu caracteristici similare 3. Expert tehnic 2 - un absolvent al Facultatii de Hidrotehnica, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin o lucrare similara; 4. Minim un responsabil tehnic cu executia, pentru domeniile poduri, cai ferate si drumuri - absolvent al Facultatii de Constructii, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului, Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 ani Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani ( se considera ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor), au finalizat sau au in curs de execu?ie, cel mult doua contracte de executie de lucrari similare, (drumuri, canalizare, iluminat) cu o valoare minima cumulata de 7.000.000 lei. Convertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2007:1 euro =3, 3373 RON Anul 2008:1 euro =3, 6827 RON; Anul 2009:1 euro =4, 2373 RON; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON; Anul 2011:1 euro = 4, 1911 RON; Anul 2012:1 euro = 4, 2379 RON, Declaratia privind utilajele Cerin?e minime: -un buldozar pe senile de 65 ? 80 cp;
-o instalatie preparare mixtura asfaltica;
-un repartizator ? finisor mixtura asfaltica;
-o macara pe pneuri pana la 9, 9 tf;
-un incarcator frontal pe pneuri. Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dl. Bogdan Faur
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 10:10