Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 330792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 330792/29.06.2012
Denumire contract: Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Registratura generala camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutieinr.75, cam.16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Legatura rutiera Campul Lini?tii - Centura Arad - Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea Serviciilor de asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor pedurata de executie a lucrarilor si perioada de notificarea defectelor, proiect finantat prin Programul operational regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana ?subdomeniul Poli de dezvoltare urbana?, cod SMIS 18698
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 720.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1.900 lei.Valabilitatea GPtrebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Constituirea GP: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractante. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia.-OPvizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru GPla licitatii al Mun.Arad deschis la Trez.mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Nota: Garantia de particitare depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de 1.900 lei se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 5, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prinretineri din facturile inaintate la plata. In acest caz, prestatorul, in conformitate cu HG 1045/2011, are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- f 2 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: dna. Alexandrina Rotar ? presedinte cu drept de vot;dl. Lucian Ha?egan ? membru;dna. Dorina Rusu ? membru;dl. Gheorghe ?igan ? membru;dna. Monica Goron ? membru;dna. Adina Dudas ? membru de rezerva, Gheorghe Falca- primar, Tamas Petre- director executiv. dna. Geanina Pistru, Viceprimar, dl. Levente Bognar, Viceprimar, dna. Claudia Macra, Administrator Public, dna. Viorica Botocan, Director Executiv al Directiei Economice din Primaria Municipiului Arad, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Bonca Ovidiu, consilier local, dl. Saplacan Gheorghe, consilier local, dl. Dekany Alexandru Tiberiu, consilier local, dl. Rosu Petru, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Dragan Gheorghe, consilier local, dl. Serb Lucian, consilier local, dl. Gligor Teodor, consilier local, dl. Manta Florin, consilier local, dl. Melinte Marian, consilier local, dl. Maxim Dimitrie, consilier local, dl. Schill Gheorghe, consilier local, dl. Ozarchevici Marius Gabriel, consilier local, dna. Chirilov Adriana, consilier local, dl. Biringer Bruno, consilier local, dl. Tabuia Stefan, consilier local, dna. Cismasiu Adriana, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Rasunoiu Camelia, consilier local.In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Ter?ul sus?inator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a), c1) si d). 4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta?formular nr.15. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii . Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea (formular B.5.1), iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale Cifra de afaceri media globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 190.000 leiConvertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2008:1 euro =3, 6827 RON;Anul 2009:1 euro =4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 1911 RONAnul 2012:1euro= 4, 3578 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani. Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au efectuat un contract de asistenta tehnica ? dirigentie de santier pentru lucrari similare avand o valoare de minim 95.000 lei fara TVA. Convertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2008:1euro=3, 6827 RON;Anul 2009:1euro=4, 2373 RON;Anul 2010:1euro= 4, 2099 RON;Anul 2011:1euro= 4, 1911 RON; Anul 2012:1euro= 4, 3578 RON, Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul), Inf.privind cap.prof. echipa de experti cheie fiind formata din min.5 experti: 1.Lider de echipa autorizat pe domeniul 3, Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdom.3.3Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?de interes local sau echiv.2.Dirig.de santier 1-autorizat pe dom.3, Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu3.Dirig.de santier 2?autorizat dom.8- Instalatii aferente constructiilor, subdom.8.1-Instalatii electrice4.Dirig.de santier 3?autorizat in dom.6.1.? Lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalize.5.Dirig.de santier 4-Produse in constructii6.Expert pentru verif.masurilor de sanatate si sec.muncii pe sant.deschise.Dov.absolv.se va face prin present.dipl.de studii si a celor de specializari.Dov.exp.prof.se va face prin present.CV-urilor.Anexa la CV-uri se va prezenta atat copia contr.individ.de munca sau a contractului de colab./prest.serv.incheiat intre ofertant si pers.propusa, cat si decl.disp, Copia partilor relevante din contractul similar, Recomandare din partea beneficiarului serviciilor pentru contractul prezentat caexperienta similara Informatii privindasigurarea calitatii serviciilor Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asociatiei. Nu se admit ofertanti (asociati) necertificati sau in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact - alexandrina rotar
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer