Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "LEGUME"


Detaliu pentru invitatia numarul 349472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 349472/28.06.2013
Denumire contract: "LEGUME"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256/490281, fax: +40 256/407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Regina Maria nr.3 (Sediul DGASPC Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "LEGUME"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului (169166, 70 lei)reprezinta valoarea estimata a celor doua loturi pana la 31.12.2013(in care valoarea minima estimata a lotului I-Zona Timisoara pana la 31.12.2013 este de 74443, 70lei si valoarea minima estimata a lotului II-Zona Lugoj pana la 31.12.2013 este de 94723lei)Valoarea maxima a intervalului(293880, 42lei)reprezinta valoarea estimata a celor doua loturi, ce contine si eventualele suplimentari.Valoarea estimate fara TVA: 169166, 70 RON si 293880, 42RON.Optiuni: posibilitatea de prelungire cu 4luni conf.art.6, alin.3 din HG 925/2006, actualizata
II.1.6) CPV: 03221000-6 - Legume (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 166.7 - 293, 880.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.43^1, alin 2 din HG925/2006, actualizata. Cuantum LOT I = 1117 lei si Lot II = 1421 lei .(1, 5% din valoarea estimata a contractului fara TVA). Pentru operatorii economici care constituie garantia in valuta echivalenta lei/valuta se va face la cursul BCE ( Banca Centrala Europeana)din data de : cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor , neluandu-se in calcul ziua depunerii ofertelor. Modalitatile de constituire a garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de plata inclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie (modalitati prevazute in art. 86, alin. (5) din HG 925/2006, actualizata). Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria Timisoara Dovada platii garantiei de participare se va prezenta cel tarziu in sedinta de deschidere. (conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b din OUG34/2006, actualizata, perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie, dupa semnarea contractului, pentru fiecare LOT in parte, in conformitate cu art.90 din H.G 925/2006, actualizata.Garantia de buna executie va fi procent de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea acesteia prin retineri succesive pe perioada desfasurarii contractului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal component in administrarea acestui cont.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel constituit , nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului, adica.......................lei; Garantia de buna executie in procent de 10% poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract (in conformitate cu art.90, alin.1 din H.G.925 /2006, actualizata), iar in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; In cazul in care furnizorul beneficiaza de prevederile legii IMM-urilor (Legea 346/2004), garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contactului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: o -Declaratii privind eligibilitatea(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A)o -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, actualizata(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si compleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12 B).o -Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independentao -Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prev art.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata . In cazul asocierii , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Totodata, declaratia va fi completata si de catre tertul sustinator.Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt: Director General - Milutinovici Emilia ;Director General Adjunct Protectie Sociala - Negrea Rodica; Director Executiv Protectia Drepturilor Copiilor- Anciu Aurelia; Director Executiv Protectia Persoanelor Adulte ?Ilcau Dana ; Director General Adjunct Economic - Popa Mariana; Sef Serviciu Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale- Tatiana Lizarraga; Persoane cu functii publice de executie in cadrul Serviciului Investitii, Achizitii si Contractari Servicii Sociale- Balint Verginica; Popescu Mihaela; Mariana Brebenar; Maldarescu Alina; Herinean Carmen; Carabet Doinao Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul)o Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte( in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul) -Persoane juridice/fizice romane = Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC Nota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata-Persoane juridice/fizice straine = Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traducere legalizata in limba romana.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer