Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA


Detaliu pentru invitatia numarul 325075
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 325075/26.04.2012
Denumire contract: LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 241480851, fax: +40 241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC CONSTANTA, str. Decebal nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE LEGUME SI FRUCTE
II.1.6) CPV: 03220000-9 - Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 498, 058.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:1.160 lei; Lot 2:1.260 lei; Lot 3:1.940 lei;Lot 4:2.600 lei;prin virament bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta ori prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conf. cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG nr.34/2006 : (1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Conformart. 278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare, respectiv: Lot 1: nu se va retine; Lot 2: se va retine 632, 23lei;Lot 3: se va retine 941, 85 lei;Lot 4: se va retine 1.301, 63 lei.Conform notificare ANRMAP nr 81/24.02.2012 privind modalitatea de completare a FDA/AP/IP in SEAP se va retine 1% din valoarea garantiei de participare pentru Lotul 2, Lotul 3 si Lotul 4; pentru Lotul 1 nu se va retine
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG nr. 34/2006-Prezentarea Formularului 3, valabil 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentatede catre ofertant, tert sustinator sau asociat, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. - Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioarelunii in care se deruleazaprocedura.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine: - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cuFormularul 4 - orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii - eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se desfasoara procedura de achizitie. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 -Prezentarea Formularului 5; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69^1 din OUG nr.34/2006Prezentarea Formularului 6Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Paula Caruntu; Director Gen. Adj. Stefanica Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Iuliana Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena, Serviciu Contabilitate: Carmen Chila.Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea si prezentarea Formularului 7 de catre ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: poate desfasura activitatile similare cu obiectul achizitiei;Documentul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere aofertelor, sa fie prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele solicitate vor fi depuse de ofertant, sau ascociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, daca este cazul.Inainte de transmiterea comunicarii, operatorul a carui oferta urmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine-obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa fie insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, se vor solicita documentele prevazute la art. 69^1 si art.186 alin. 2 din OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul achizitei din ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora, Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele, utilajele, instalatiile de care poate dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Certificate de implementare standardISO 9001:2008in domeniul de activitate aferent contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer