Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Legume pentru cantina


Detaliu pentru invitatia numarul 338169
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 338169/25.10.2012
Denumire contract: Legume pentru cantina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi - Registratura Adresa postala: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 232278683-2548, In atentia: Adm. patrimoniu Potanga Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Legume pentru cantina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de diverse legume pentru cantina
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 545.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2500 lei(RON) 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). 3. Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). 4. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -Virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi.sau -Depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii Studentesti a Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, parter. sau - Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Conform O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.a), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , suma de 1655.46 lei (RON) din cuantumul garantiei de participare depuse de ofertant.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din valoarea contractului de furnizare.Forme de constituire a garantiei de buna executie care vor fi acceptate: - Virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi. sau - Depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii Studentesti a Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, parter. sau - Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintea) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintea) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerintea) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.).2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedinteluiA.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii vor fi mentionate persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director Economic Ec. Mariana Crivoi, Prorector Prof.univ.dr.ing. Stefan Grigoras, Director DSS Ing. Sorin Avram Iacoban, Director Adj.DSS Ing. Bogdan Budeanu, Sef birou financiar ? contabilitate Ec.Petronela Costachescu, Ec.Andrei Danut Sanducu, Adm.financiar Ana Filiuta, Adm.cantina Costea Marusia, Ing. Teslariu Costina.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin (1) din O.U.G. 34/2006, modificata si completata ulterior.a) prezentarea documentului mentionat, in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal; Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa sub forma de copie ?conform cu originalul?.b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse., Lista cuprinzand subcontractantii-daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer