Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LEGUME PROASPETE (I)


Detaliu pentru invitatia numarul 341459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIE
Numar invitatie: 341459/28.12.2012
Denumire contract: LEGUME PROASPETE (I)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILOR-CENTRUL INTERNATIONAL DE CONFERINTE-DIRECTIA PENTRU ALIMENTATIECod fiscal: RO4265809, Adresa: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.402.16.40, Fax: 021.315.09.97
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR NUMARUL 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214021642, fax: +40 213150997, persoana de contact: Sanda Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA IZVOR nr 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214021642, fax: +40 213150997, persoana de contact: Sanda Ionescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LEGUME PROASPETE (I)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Legume proaspete (albitura, ardei gras, ardei iute, cartofi, castraveti, ceapa, ciuperci, conopida, dovlecei, fasole alba boabe, foi de vita, verdeata, morcovi, praz, telina, hrean, usturoi uscat, salata verde creata, sfecla rosie, tomate, varza acra, varza alba, varza rosie, vinete etc, conform caietului de sarcini).
II.1.6) CPV: 03221000-6 - Legume (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este in suma de 700 leiPerioada de valabilitate a GP este egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere (Formular 12).Modul de constituire: conf. art. 86din HG 925/2006, modificat, si HG 1045/2011:1. virament bancar: ordin de plata confirmat de banca, in contul Camerei Deputatilor deschis la T.O.M.B.: RO96 TREZ 7005 003X XX00 0088, CUI RO 4265809 (copie conforma cu originalul);2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? scrisoare de garantie (original).3. numerar la Casieria Camerei Deputatilor (activ. extrabugetare).- Garantia de participare se ataseaza plicului exterior al ofertei.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAsi se va constitui prin fie prin scrisoare de garantie bancara, fie prin depunere de casierei/cont bancar, conform art. 90 alin. 1) si 2) din HGnr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. * Se va constitui in termen de 5 zile de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura(document original) ? v. Sectiunea formulare2. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea(document original) ? v. Sectiunea formulareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa depuna acest formular.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006(document original) ? v. Sectiunea formulare4. Certificat de atestare fiscala - eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fical, modificata si completata - original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/20115. Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale - eliberat de organele administratiei publice locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fical, modificata si completata - original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/20116. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (document original) ? v. Sectiunea formulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante, sunt: Ileana Maria Luncan, Madalina Ududoiu, Alexandra Oprea, Gabriel Leonte, Rodica Ghizdeanu, Sanda Ionescu, Gabriel Bratosin, Beldiman Florica, Madalina Vilcea7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (document original) ? v. Sectiunea formulare - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in document sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precum si faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea/ comercializarea produselor care fac obiectul cererii de oferte, valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului iar codul CAEN al activitatilor desfasurate de ofertant sa aiba corespondent inobiectul contractului;
- original sau copie legalizata sau copie , , conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/2011.- Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in copii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat- Autorizare sanitar-veterinara de functionare - original sau copie legalizata sau copie "conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/2011si cf OMS nr. 976/1998 si HG nr. 924/2005
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Informatii generaleformularul: Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009).Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani tb sa fie de cel putin egala cu 70.000 leiEvaluarea se va face la cursul mediu leu/valuta af fc an pt calculul nivelului minim impus (prin raportare la cursul mediu anual cf http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): Anul 2011 ? 1 euro =4, 2379 leiAnul 2010 ? 1 euro =4, 2099 leiAnul 2009 ? 1 euro =4, 2373 leiDaca oferta este depusa de o asociere, fc op ec din cadrul asocierii va completa ac formular.In cf cu art. 16 alin. (3) din L 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pt criteriile legate de cifra de afaceri, 2. Bilant contabil(ultimul pe care-l detine, in conformitate cu legislatia in vigoare)Bilantul contabil trebuie sa fie vizat si inregistrat de organele competente- original sau copie legalizata sau copie "conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind experienta similaraOfertantul tb sa dem experienta similara in domeniu, prin intermediul a max 3 contracte de furnizare de prod similare celor care vor face ob prez contract de furnizare, a caror valoare totala cumulata sa fie cel putin egala cu 36000 lei, fara TVA. Se vor prezenta documente suport (copii certificate dupa contracte/procese verbale de furnizare/recomandari de la beneficiari etc) in copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, acord/contract de asociere (daca este cazul), tipul produselor furnizate, perioada in care s-a realizat contractul. Pt. contractele prezentate in alta moneda se va utiliza cursul mediu de schimb BNR pt anul respectiv Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 RON Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 RON; Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 RON Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata, Autorizare sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport- original sau copie legalizata sau copie "conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului? ord. 509/2011; - cf OMS nr. 976/1998 si HG nr. 924/2005, Mostre de produsImpreuna cu ofertele depuse, ofertantii vor prezenta mostre ale produselor ce fac obiectul procedurii, insotite de un opis cu date privind esantioanele prezentate, astfel: nr. crt, denumire, cantitate, UM, mod de prezentare si ambalaj. Mostrele vor purta, obligatoriu, o eticheta cu stampila/ semnatura autorizata, continand elemente de identificare a produselor.Mostrele nu se vor restui, facand obiectul proceselor de transformare specifice (tocare, maruntire, fierbere, coacere etc) Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001/2008 - pt ofertantNu se admit oferte depuse de operatori economici aflati in curs de certificare, sub sanctiunea respingerii ofertelor ca inacceptabile, cu exceptia celor care contin documente din partea institutiei care efectueaza certificarea, in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat prin emiterea raportului de audit, urmand ca titularii sa primeasca in cel mai scurt timp certificatul propriu-zis; acesta va trebui depus ulterior la autoritatea contractanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer