Achizitie publica - LEGUME TOAMNA-IARNA
Detaliu pentru invitatia numarul 335350
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335350/13.09.2012
Denumire contract: LEGUME TOAMNA-IARNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: 0232/214972;0232/272122, Fax: 0232/279654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 214972, fax: +40 279654, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LEGUME TOAMNA-IARNA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de LEGUME TOAMNA-IARNA. LOT 1: Cartofi roz cal I;LOT 2: Ceapa uscata; LOT 3- Fasole uscata; LOT 4- Varza de toamna romaneascaValoarea estimata fara TVA: LOT 1 ? min 291.240 ron si maxim 378.612 ron; LOT 2 ? 74.175 ron si maxim 96.427 ron; LOT 3 ? 138.000 ron si maxim 179.400 ron; LOT 4 ? 61.750 ron si maxim 80.275 ronValoarea totala estimata fara TVA: intre 565.165 ron si 734.714 ronAcestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art. 6 alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 734, 714 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: Lot 1:4369; Lot 2:1113; Lot 3:2070; Lot 4:926Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferatemiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituieInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantiei de participare seretine in conditiile art 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiile art.. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform H.G. nr. 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular A din Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B din Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cantemir Dumitru, Murgoci Adrian, Rotariu Elvira, Rusu Victorita, Sampetru Otilia, consilieri judeteni care au aprobat bugetul pe anul 2012 : Adascalitei Constantin, Adonicioaiei Simona, Alexe Costel, Andronache Valerica, Apavaloaiei Dinu, Axinte Laurentiu, Baciu Mihai, Baltag Gheorghe, Bulgariu Catalin, Cabalau Maria, Calugaru Neculai, Chirila Victor, Ciubotariu Mihai, Citea Vasile, Cozianu Iulian, Cozmanciuc Mugurel, Dobresanchiuc Mirela, Doleanu Stefan, Flaiser Lucian, Gavril Ioan, Leonte Constantin, Lupascu Nicolae, Lupu Magdalena, Nedelcu Narciza, Oancea Gheorghe, Popa Silviu, Rosca Ciprian, Stanciu Cristian, Suficianu Vasile, Serban Constantin, Tofan Ioan, Toma Vasile, Urcaciu Lorin, Ursanu Ionel, Vintila IordanDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular D din Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCertificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.AA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi).Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR/BCR pentru fiecare an in parte Completare Formular B2 din Sectiunea Formulare- in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private; - prezentarea a cel mult doua documente constatatoare/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii, conform cantitatilor din Anexa B (loturi) si/sau caietul de sarcini Se va completa Formularul 12 F din Sectiunea Formulare. De asemenea se vor prezenta cel mult doua documente constatatoare/contracte/procese verbale de receptie in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii (conform cantitatilor din caietul de sarcini si/sau Anexa B ? loturi), Informatii referitoare la personalul de specialitate care dispune pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta tabel cu personalul muncitor de specialitate implicat in productia/distributia produselor si documente de atestare a pregatirii profesionale de specialitate. Se va completa Formularul F din Sectiunea Formulare insotit de copii conform cu originalul dupa documentele de atestare a pregatirii profesionale de specialitate., Mostre. Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lor (grasime, producator, temperatura de depozitare, data limita de consum etc, ).Mostrele se vor prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor. Acestea se vor depune pe baza unui Proces-verbal de predare-primire. Neprezentarea mostrelor constituie temei de inacceptabilitate a ofertelor, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008 .Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 13:17