Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lemn de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 335928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Garda de Coasta
Numar invitatie: 335928/24.09.2012
Denumire contract: Lemn de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGarda de CoastaCod fiscal: 29521430, Adresa: Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Constanta, Telefon: +40 241553794, Fax: +40 241553794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Constanta, Romania, cod postal: 900433, telefon: +40 241553794, fax: +40 241553794, persoana de contact: Costel Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Garda de Coasta, Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lemn de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de furnizare lemn de foc - esenta tare, furnizorul avand obligatia asigurarii transportului produsului la sediul autoritatii contractante si structurile subordonate, conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, conform punctului IV.3.7.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) prin depunerea la casieria autoritatii a sumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, fiind atasata la scrisoarea de inaintare.Este recomandabil ca garantia de participare, in functie de modul de constituire, sa fie emisa de catre o banca din Romania.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cucel putin 14 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Este recomandabil ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. art. 180: se va completa formularul A anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.II. art.181: se va completa formularul B anexat la documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se solicita confirmarea, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local (din certificatele fiscale sa rezulte ca nu exista obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Se va completa formularul C din Sectiunea Modele de formulare, si anume: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa formularul D din Sectiunea Modele de formulare. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Rogojeanu Cristian ? imputernicit directorTomsa Costel ? director adjunct pentru logisticaTrusan Ionel ? director adjunctBaran Simona ? contabil sefDinu Costel ? marketing-achizitiiIatan Marieta? marketing-achizitiiGuiu Bogdan Adrian ? financiarTalmaciu Simona Mihaela ? financiarCulea George Adrian ? juridicBrinzei Anisoara ? juridicGeorgescu Razvan ? A.P.I .Rapsigan Lacramioara ? A.P.I . Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschideriiofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are caobiect de activitate producerea sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta in domeniu: se solicita existenta a cel putin 1 (un) contract in domeniul comercializarii produselor ce fac obiectul contractului. Certificat ISO 9001 sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. adresa www.e-licitatie.ro sau la sediul autoritatii contractante: str.Aleea Zmeurei, nr.3, Loc. Constanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer