Achizitie publica - LEMN DE FOC
Detaliu pentru invitatia numarul 352737
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352737/19.08.2013
Denumire contract: LEMN DE FOC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR.VARFUL CU DOR NR.17-21, Arad, Telefon: +40 257207100, Fax: +40 257207130/+40 257253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.VARFUL CU DOR NR.17-21, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, persoana de contact: serviciul logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN ARAD, STR.VARFUL CU DOR NR.17-21, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, Serviciul logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LEMN DE FOC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul subsecvent (cel mai mare) 01.09.-15.09.2013: intre 52.361.15si72.708, 18 leiContractul subsecvent 20.09-30.09.2013: intre 26.180.58 si36.354, 09 leiContractul subsecvent 01.10-15.10.2013: intre 26.180.58 si36.354, 09 lei
II.1.6) CPV: 03418100-4 - Lemn de esenta tare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 722.3 - 145, 416.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare 1455 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contulRO56TREZ0215005XXX006625deschis la Trezoreria Municipiului Arad, cod fiscal 3519836- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original- garantia de participare se poate depune si in valutala cursul B.N.R.din data anterioara datei limita de depunerea ofertelor cu 5 zile.Pentru I.M.M. - uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat la punctul 2.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei..Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta /restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare: 1.455 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economica-financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Cerinta nr.2 Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse, in conformitate cu preved.art.188, alin.1, lit a din OUG 34/2006Ofertantul va prezenta o lista a principallelor livrari de produse similare achizitiei, efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 eliberat de institutii abilitate sau echivalent, in copie certificataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:05