Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LEMN DE FOC


Detaliu pentru invitatia numarul 354879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 354879/18.10.2013
Denumire contract: LEMN DE FOC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Brasov, Str. Iuliu Maniu nr. 45 A, Brasov, Romania, cod postal: RO-500091, telefon: +40 733662672, fax: +40 268477063, persoana de contact: Birou Patrimoniu Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul STFC Brasov - Str.Iuliu Maniu nr.45 A, et.2, cam.204(sala de consiliu)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LEMN DE FOC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Durata contractului de achizitie publica: 2 luniGarantia de buna executie :5%Pretul este ferm si nemodificabil pe toata durata derularii contractului-2 luni
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 849.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
400 lei sau echiv.calc.la cursul leu/valuta stab de BNR valabil inainte cu 4 zile de data limita pentru depunerea ofertelor Gar de partic va fi valabila 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor;se exprima in lei si poate fi constituita prin scr de gar bancara in favoarea aut contractante in original Scr de gar bancara va fi emisa de o soc bancara si se va intocmi respectand modelul prevazut in Sect Formulare Dovada constituirii gar de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor conf art 86 alin(6)din HG925/2006, data de referinta.Prin OP in contul aut.contractante(RO48BPOS08002608298ROL01)deschis la BancPostBrasov Pe OP este obligatorie mentionarea denumirii si nr procedurii pentru care se constituie.Virament bancar/alt instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de participare vor fi respinse.Aut contractanta are dreptul de a retine gar pentru participare, ofert pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in urm.situatii: isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei Gar de partic se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valab a ofertei Restit gar de particip se va face in baza cererii depuse in orig de ofertant(Form M)in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire mentionate.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia aut contractanta nu va retine contestatorului din gar de participare deoarece val estimata este sub valoarea prev la art.278^1alin(1)lit.a
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5 % din valoarea de atribuire a contractului. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide, la Trezoreria Statului din cadrul org. fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu 0, 5% din valoarea contractului fara TVA, conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.-scrisoare de garantie se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul, in conformitate cu art.11 alin.4) si 5) din H.G. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Situatia personala a ofertantului :1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in original2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original;3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691*) din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare ? in original;In vederea completarii acestei declaratii precizam persoanele din cadrul autoritatii contractante : Stegaru Ioan-Director, Sef Divizie Comercial- Cretu Gabriel, Muntean Olimpia Tatiana-Sef Serv.RUO, Cales Radu?Contabil Sef, Barla Irina-Sef Serviciu, Sef Serviciu Juridic ? Strilciuc Dumitru, Consilier Juridic- Tecusan Dana, Sef Serv.Tehnic-Olaianos Victorita, Rusu Adrian-Sef Birou Patrimoniu Achizitii, Grozea Mihai-Instructor regional, Stanea Marius-Inginer, Hariton Lucian-Sef Serv.Comercial, Nechitelea Adriana-Revizor Regional SC, Birou Patrimoniu Achizitii- Boghez Daniela.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant, tert sustinator).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice? in original copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei .In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor scadente, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit prevederilor art.11 alin(4) din HG 925/2006.NOTA: Pentru ca certificatele sa fie valabile, trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.NOTA: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa respecte prev.OG.nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare 1.Certificat constatator emis/eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, continand informatii reale/actuale la termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.2. Atestat pentru activitatea de exploatare forestiera conform HG 1174/2006 privind regulamentul de vanzare a masei lemnoase de catre detinatorii de fond forestier proprietate publica, aprobat prin HG nr.85/2004.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012.Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de reprezentantul legal al firmei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa informatiile solicitate, in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei. Se va completa si depune, in original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare, b) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer