Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LEMN DE FOC PENTRU GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL MOLDOVA NOUA


Detaliu pentru invitatia numarul 305353
Autoritate contractanta
Grup Scolar Industrial Moldova Noua
Cod de identificare fiscala: 4396367
Adresa: Localitatea Moldova Noua, Str. G. Cosbuc, Nr. 1, Jud. Caras-Severin, Moldova Noua
Telefon: 0255/540822
Fax: 0255/540822
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: LEMN DE FOC PENTRU GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL MOLDOVA NOUA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE LEMN DE FOC PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT DIN SUBORDINEA GRUPULUI SCOLAR INDUSTRIAL.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 06.09.2011 12:46)
Data publicarii: 18.07.2011 13:40
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SECRETARIATUL GRUPULUI SCOLAR INDUSTRIAL MOLDOVA NOUA, STR. G. COSBUC, NR. 1, LOC. MOLDOVA NOUA, JUD. CARAS-SEVERIN
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL MOLDOVA NOUA, STR. G. COSBUC, NR. 1, LOC. MOLDOVA NOUA, JUD. CARAS-SEVERIN
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 39, 618 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI: DECLARATIE PRIV. ELIGIBILITATEA, INF.GENERALE, DECLARATIE PRIVIND NEÎNCADR. ÎN PREV. ART. 181 DIN ORDONANTA; CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE(ÎNREGISTRARE): CERTIFICAT CONSTAT. EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI/ AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE, STATUT, HOTARÂRE DE ÎNFIINTARE, CUI, DOCUMENTELE TREBUIE SA DOVEDEASCA FAPTUL CA OFERTANTUL ARE PREVAZUT ÎN OBIECTUL DE ACTIVITATE SERVICII DE TIPUL CELOR SUPUSE OFERTARII.SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA: INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCAL PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI/SAU BUGETELE LOCALE, BILANT CONTABIL DIN ANUL PRECEDENT VIZAT SI ÎNREGISTRAT, PENTRU PERSOANELE STRAINE, SE SOLICITA ULTIMUL BILANT CONTABIL, ÎNREG. LA ORGANELE COMPETENTE DIN TARA RESPECTIVA.CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA: INFORM. PRIV. CAPACITATEA TEHNICA, INF.PRIV. PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE, INF. PRIV. SUBCONTRACTANTII.
-SEAP-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, - GARANTIE PARTICIPARE 500 LEI, - NOTA JUSTIFICATIVA PRIVIND SELECTAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: nu s a depu nici o oferta
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer