Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 311825
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 4300965
Adresa: CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, Constanta
Telefon: 0241/691270
Fax: 0241/617133
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lemne de foc
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare combustibil solid pentru incalzit - lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.08.2011 16:20
Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA, Serviciul Logistic, CONSTANTA, BULEVARDUL MAMAIA NR.106, cod 900.950
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA, Serviciul Logistic, CONSTANTA, BULEVARDUL MAMAIA NR.106, cod 900.950
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 65, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privindneîncadrarea în situatiile prevazute laart. 180 si 181din OUG 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala, eliberat de M.E.F., A.N.A.F.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale- Certificat constatator eliberat de O.R.C.- Certificatul de înregistrare eliberat de O.R.C.- Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- Ultimul Bilant contabil- Angajament fermîn situatia în care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG 34/2006- DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII 3 ANI- Informatii privind subcontractantii- Certificat de atestare/reatestare (pt. proprietarii de fond forestier)- Autorizatie de livrare (pt. cei care nu sunt proprietari de fond forestier)- Dovada constituirii garantiei de participare- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Accesare SEAP adresa www.e-licitatie.ro, precum si de la sediul IPJ Constanta, în urma unei solicitari scrise.Cuantumul garantiei de participare: 700 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer