Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 347976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" Covasna
Numar invitatie: 347976/04.06.2013
Denumire contract: Lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: +40 0267340532, Fax: +40 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Romania, cod postal: 525200, telefon: +40 0267340532, fax: +40 0267340532, secretariat intre orele 8-14;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Recuperare Cardiovasculara"Dr. Benedek Geza"Covasna Str. Mihai Eminescu Nr. 160 Ju d. Covasna;
- biroul de achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lemne de foc
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 5.000 ron; Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 de zile). Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara / de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractate de orice banca /societate de asigurari. Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 46 TREZ 2575005xxx004395deschis la Trezoreria Tg.Secuiesc. Garantia de participare se va constitui in lei/euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 (cinci) zile. Garantia de participare se retine in conformitate cu prevederileart. 87 din HG 925/2006, iar restituirea se face in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006.In cazul in care , contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conform Art.278indice (1) din OUG nr.34/2006. Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Cuantumul garantiei de participarepentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara tva sau de 2.5% pentru IMM-uri.Modul de constituire: -Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Dacapartile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana laconcurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante, cu respectarea art.90, alin.(3)din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.180 si in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului); 2. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006(Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006); Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sant: Jr. Manager : Jr. Sporea Monica; Director financiar : Ec. Kadar Melinda; Director Medical: Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri: Deaconu Ion; Consilier juridic : Jr. Neagovici Vasile; Sef servicii AdministrativJr. Cimpoi Cristian; Sef servicii AT Ec. Hajnal Arpad ; Diriginte farmacie Frm. Holban Gabriela; Sef laboratorAs.Pr. Ciubuc Oltita 3. Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2012 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice . 5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local). Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si din care reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere ofertelor/canditaturilor. 1. Certificat constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata . Se va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.- Se va preciza cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 07:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer