Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LENJERIE DE PAT, FETE DE MASA, PROSOAPE, SACI DE RUFE


Detaliu pentru invitatia numarul 337343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 337343/15.10.2012
Denumire contract: LENJERIE DE PAT, FETE DE MASA, PROSOAPE, SACI DE RUFE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Neag Ioana Liana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof Dr. O Fodor Cluj str. Constanta nr 5, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LENJERIE DE PAT, FETE DE MASA, PROSOAPE, SACI DE RUFE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LENJERIE DE PAT, FETE DE MASA, PROSOAPE, SACI DE RUFE conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 781 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, in raport cu valoarea estimata a contractului, autoritatea contractanta nu va retine contestatorului din garantia de participare deoarece nu se incadreaza in nici o situatie prevazuta de art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006, cu excep?ia lotului 2 lenjerie de pat alba - 815, 20 lei- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 32. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scdente in luna anterioara celei care se depun ofertele3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 94, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10.- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Director Financiar Contabil ? Ec. Mirza Alina Corina-Sef Financiar Contabilitate - Ec. Torok Klara- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena- Birou Achizitii Publice Contractare Jr. Neag Ioana -Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice, juridice romane), documente edificatoare care dovedesco forma de inregistrare ca pers juridica sau de apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)2. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. bilant contabil cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Informatii generale ? form. Nr. 42 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? form. Nr. 53. Autoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre pentru toate loturile ofertate(?i pentru fiecare pozi?ie din lot), pana la data limita de depunere a ofertelor .Nu se accepta e?antioane. Document care sa ateste sistemul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer