Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lenjerii de pat


Detaliu pentru invitatia numarul 331758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 331758/16.07.2012
Denumire contract: Lenjerii de pat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201147, fax: +40 232201117, persoana de contact: Daniela Brighiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lenjerii de pat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LENJERIE DE PAT PENTRU O PERSOANA, MATERIAL CREPONAT (GOFRAT) SATINAT 1000 Set.
II.1.6) CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2016, 12 lei .(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita deprimirea ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari, de preferinta din Romania sau care sa aiba corespondent in Romania, pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va respecta modelul: Formular nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); si va fi prezentat in original.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) lit. a) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de 1008, 06 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare;Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: a) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va respecta modelulFormular nr. 19, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania sau care sa aiba corespondentin Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006 -completare Formular nr. 12B (actualizat conform ultimelor modificari legislative ? vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr.34/2006 -Completare Formular nr. 12C atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, Sectiunea Formulare si Modele-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010-Completare Formular nr. V. atasat, Sectiunea Formulare si Modele -Persoane juridice/ fizice romane: -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor din gama celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.-Persoane juridice/ fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform formularului 12 D, dinSectiunea Formulare si Modele- prezentareaunui numar maxim de 2 contracte prin care sa confirme livrarea de produsesimilarea caror valoarecumulata sa fie de minim 35000 lei., Se va prezenta o mostra de produs finit (un set de lenjerie) Mostrade produs prezentatatrebuie sa fie conforma cu cerintele din caietul de sarcini, va avea atasata fisa tehnica de la producator si va insoti plicul cu oferte, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3, -Se vor prezenta minim 7mostre de tesatura avand modele cu imprimeuri in gama de culori solicitata in caietul de sarcini. Dimensiunea acestora va fi de minim 10 x 10 cm. Pentru o prezentare cat mai completa a modelului cu imprimeu, mostrele de tesatura pot fi insotite si de imagini sau poze si se va mentiona care este dimensiunea de la care se repeta imprimeul prezentat. Mostrele de tesatura se vor introduce in plicul cu oferta ??Documente de calificare?(plicul nr. I, conform descrierii de la Cap. IV.4.3.3)Nu se admite depunerea mostrelordupa expirarea termenului de depunere a ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201139, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer