Achizitie publica - Leucoplast, manusi sterile, truse perfuzie cu canula din plastic
Detaliu pentru invitatia numarul 321564
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321564/08.03.2012
Denumire contract: Leucoplast, manusi sterile, truse perfuzie cu canula din plastic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Leucoplast, manusi sterile, truse perfuzie cu canula din plastic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Leucoplast, manusi sterile, truse perfuzie cu canula din plastic
II.1.6) CPV: 33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 288 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare totala de 4201 ron , impartita pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1 = 536 ron, Lot 2 = 388 ron, Lot 3 = 1281 ron, Lot 4 = 1996 ron.PENTRU VERIFICAREA FACILA A GARANTIEI DE PARTICIPARE SE SOLICITA SI COMPLETAREA UNUI CENTRALIZATOR CU VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE AFERENTA LOTURILOR OFERTATE SI CARE SE VA DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2Neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor: 1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare : Feresuaru Cristina, As. Radu Maria, As. Bildea Madalina, Membrii rezerva: Dorofte Ileana, As. Amza Stefan, As. Marcu ClaudiaSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000Modalitatea de indeplinireSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 semnat si stampilat cu mentiunea ?conform cu originalul ?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, conform art. 188 lit d) din O.U.G. nr. 342006. Documentele se vor prezenta in limba romana - in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului, Se solicita mostra conform art .19 alin (3)din Hotararea nr. 1660/2006Se solicita prezentarea a cate doua mostre din fiecare lot ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta mostrele pentru toate componentele lotului. Mostrele se vor trimite si inregistrala secretariatulautoritatii contractante, Brasov, str. Calea Bucuresti, nr. 25-27.Pe ambalajul in care se trimit mostrele vor fi inscriptionate cuvintele : MOSTRE PENTRU PROCEDURA DE ACHIZITIE LEUCOPLAST, MANUSI STERILE, TRUSE PERFUZIE CU CANULA DIN PLASTIC.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.Prezentarea mostreloreste obligatorie, neprezentarea mostrelor atrage descalificarea ofertantului.Mostrele suntgratuitesi vor ramane in posesia achizitorului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 09:45