Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni


Detaliu pentru invitatia numarul 328620
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 328620/05.06.2012
Denumire contract: Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.06.2012 12:46)
Motive anulare:
Altele
Observatii: S-a anulat deoarece s-a postat eronat Invitatie de participare si nu Anunt de participare cum ar fi fost corect.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051, telefon: +40 311323217, fax: +40 213158294
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lipscani nr. 16, parter, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Licente pentru instrumente de auditare, diagnosticare si monitorizare sisteme informatice si suport tehnic 12 luni
II.1.6) CPV: 48781000-6 - Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 423, 001.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 27.700 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006:5203 leiForma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauordin de plata in contul RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie -5%din valoarea contractului, in leifara TVA. Se constituie prin printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 .Instr de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat.BNR are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Ofertantul declarat castigator are oblig de a constitui garantia de buna executie a contr. cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Certificat de participare la licitatii - Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 - Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Presedinte: Petre TudorMembri: Siomona Chiochiu;Dragos Manea; Andrei Neagu; George RatoiuInlocuitori: Cristian Florescu;Niculae;Elena Ghiugan;Ileana Epure Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta obligatorie: Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice.A se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3aniLista va contine : Obiectul contractului, Codul CPV, Denumirea/numele beneficiarului, Calitatea prestatorului, Pretul total al contractului, Procentindeplinit de prestator, Perioada de derulare a contractuluiSe va completa Formular E - Declaratia privind lista principalelor livrari de produse, similare cu cele ofertate, in ultimii 3 ani.Confirmarea livrarilor, similare cu cele ofertate, prin care se face dovada experientei similare se face prin prezentarea contractelor/partilor relevante din contracte sau recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar. Documentele prezentate trebuie sa ateste realizarea activitatilor mentionate, conform cerintei mentionate., Lista de experienta similaraLista de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Prezentarea listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va completa Formularul nr. F.- Confirmarea serviciilor prestate, prin care se face dovada experientei similare se face prin prezentarea contractelor/partilor relevante din contracte sau recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar. Documentele prezentate trebuie sa ateste realizarea activitatilor mentionate, conform cerintei mentionate., Info priv pers tehnic de specialitate si de asig a calitatii Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar ptr indeplinirea ctr: Minim 2 specialisti cu urm profil: Studii sup in domeniul IT;Experienta prof relevanta, dovedita prin implicarea in cel putin un proiect similar care sa fi presupus realiz de activ de instalare si config a licentelor sw oferite spre achizitie.Prez Form H, insotit de anexa la acesta(CV-ul in form EUROPASS), aferent fiecarei pers propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si doc suport respectiv diplome absolvire, certificari, decl de disponibilitate cf form nr. L sau acord de participare sau cotr de munca sau ctr de prestari serv(dupa caz) din partea expertului propus, in functie de tipul raporturilor de munca cu op ec, decl pe propria raspundere a pers propuse in care sa se prezinte detaliat experienta in proiecte/ctr de suport, instalare si config software a pers responsabil ptr indep ctr, -Info priv subcontractantii -In cazul in care parti din ctr de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita prez de info priv proportia in care ctr de prestari serv urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, respectiv completarea Form I cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si prez acordurilor de subcontractare.In cazul in care parti din ctr de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, contractantul va prezenta, la incheierea ctr de achizitie publica ctr incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Ctr prez trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la ctr.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al aut ctr, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop teh sau fin initiale. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 (sau echivalent) pentru activitati de suport tehnic in domeniul IT.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer