Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Licente software pentru serverul de baza de date, Licente software pentru serverul de aplicatii al bazei de date, Servicii de suport tehnic


Detaliu pentru invitatia numarul 340551
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Numar invitatie: 340551/05.12.2012
Denumire contract: Licente software pentru serverul de baza de date, Licente software pentru serverul de aplicatii al bazei de date, Servicii de suport tehnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTICod fiscal: 2844790, Adresa: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244575659, 0244573171int.242, Fax: 0244575847, 0244575312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Petrol Gaze din Ploiesti, B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Romania, cod postal: 100680, telefon: +40 244573171-226/242/ +40 244575659, fax: +40 244575847/ +40 244575312, persoana de contact: Popovici Silviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petrol Gaze din Ploiesti, B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Licente software pentru serverul de baza de date, Licente software pentru serverul de aplicatii al bazei de date, Servicii de suport tehnic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Licente software pentru serverul de baza de date, Licente software pentru serverul de aplicatii al bazei de date, Servicii de suport tehnic
II.1.6) CPV: 48611000-4 - Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1800 lei, se constituie conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; este irevocabila, se prezinta in original si poate fi depusa prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr.RO60TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.In cazul constituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul 14, iar valabilitatea va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004, ofertantul individual sau asociatii, care solicita reducerea la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie constituita in baza contractului se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Declaratie privind eligibilitatea: -Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excluderea candidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul)- Completarea formularului nr.3Cerinta 2-Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.170/2012)- Completarea formularului nr.4 care are atasata lista persoanelor cu functii de decizie pentru derularea procedurii din cadrul autoritatii contractante;Persoanele ce detin functie de decizie la nivel de universitate in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Conf.univ.dr.ing. Marinoiu Cristian-prorector, Dr.Ec. Mihai Valia Maria- contabil sef, Prof. dr.ing Petrescu Marius Gabriel- Director ad-tiv., Sef lucr.ing. Popovici Constantin Silviu , Av. Radulescu Dragos Lucian -Of.juridic, ing. Stanciu Olimpia -Sef Birou Achizitii, Ec.Petrea Elena Lacramioara-Sef.Birou Contabilitate, Ing.Borcea Ruxandra Camelia-Serv Contabilitate, Ec.sing. Bulearca Claudia Elena-Birou Achizitii, Ing.Bucur Camelia Anca-Birou Achizitii, Ing.Paun Mihaela Luminita - Birou AchizitiiCerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul)Incadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Completarea formularului nr.5- Pentru candidatii/ofertantii romaniCertificate de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila , din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF si respectiv, la bugetul local ?certificat de taxe si impozite localeNota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul scadent al datoriei este data de 25 a fiecarei luni.Pentru candidatii/ofertantii straini: - Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.Cerinta 4- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 6Cerinta 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 7 Inregistrarea persoanelor fizice/juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCInregistrarea persoanelor fizice/juridice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate- In cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original /copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.- Completarea formularului 17(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale : media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea a cel putin unui contract/proces verbal de receptie/recomandare(copie), care sa confirme livrarea de produse de complexitate similaraproduselor solicitate.Cerinta 2- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat in utilizarea si implementarea tehnologiei ofertate prin prezentarea de certificate recunoscute pe plan international. Certificat ISO 9001 editia in vigoare, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Pentru pretul minim ofertat se acorda punctajul maxim respectiv 60 de puncte.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza conform formulei: Punctaj oferta X = pretul minim ofertat x 60/pret ofertaX. Ofertele cu un pret mai mare decat punctajul maxim specificat in caietul de sarcini vor fi considerate neconforme.
Tehnologia ofertata
40
Descriere: Tehnologiile ofertate pentru sistemul de baza de date si pentru sistemul aplicatiilor bazei de date se vor exprima in raport cu tehnologia utilizata la momentul actual. Astfel , se acorda punctajul maxim, adica 40de puncte, ofertei tehnice, ce specifica tehnologia pentru baza de date Oracle Database Standard Edition One pe 64 biti pentru 2 procesoare, versiunea 11 g revizuire 2, si pentru aplicatiile bazei de date Oracle Forms and Reports pe 64 de biti pentru un procesor, versiunea 11 g revizuire 2. Pentru oferirea unor tehnologii din aceeasi familie, dar cu versiuni anterioare sau cucapacitati de prelucrare a informatiei pe 32 de biti se acorda un numar de 20 de puncte din totalul de 40.Pentru oferirea altor tehnologii compatibile sau echivalente se acorda un numar de 10 de puncte din totalul de 40.In cazul ofertelor care prevad variante superioare pentru tehnologia Oracle. fata de cele solicitate in caietul de sarcini nu se acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer