Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LIFT PIATA VALEA IALOMITEI?


Detaliu pentru invitatia numarul 323263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6
Numar invitatie: 323263/02.04.2012
Denumire contract: ?LIFT PIATA VALEA IALOMITEI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6Cod fiscal: RO4340447, Adresa: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021.316.12.97, Fax: 021.316.12.99
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060787, telefon: +40 213161297, fax: +40 213161299, persoana de contact: Garac Leonard Ilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060787, telefon: +40 213161297, fax: +40 213161299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LIFT PIATA VALEA IALOMITEI?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea, livrarea, punerea in stare de functionare si pregatirea documentatiei pentru obtinerea avizului ISCIR a unui ascensor hidraulic de 17 persoane(1275 kg) si doua platforme verticale pentru persoane cu dizabilitati (250 kg) in conformitate cu cerintele din Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2000 leiGarantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA, si poate fi constituita conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 1). In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 2.-Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006.(Formular 3 si Formular 4)Prezentarea urmatoarelor certificate: ?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.?Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5)?Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. (Formular 6). Persoanele de decizie din cadrul institutiei implicate cu organizarea/derularea/finalizarea procedurii sunt: -Leafu Elena Gabriela ;Patrascoiu Adrian; Safta Alexandra; Ion Stefana; Pauliuc LoredanaIncazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata). ?Prezentare in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: ?obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;?nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Daca se depune in copie lizibila conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Autorizare ISCIR pentru reparare, revizii tehnice si intretinereascensoare si platforme PT R1 si PT R2, in conformitate cu Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil; Ordinul ministrului economiei, comertului si mediului de afacerinr. 1.404/2010.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare ale operatorului economic. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 7 completat., Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani financiari rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 400.000, 00 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 8 completat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu echipamentul necesar executarii montajului si punerii in functiune a ascensorului. Formularul 11, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indifferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Formular 9 insotit de cel putin unul sau maxim doua contracte/ proces verbal de receptie/sau orice document care atesta/confirma/probeaza livrarea produselor., Declaratie cu personalulde specialitate - se va completa formularul 10.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are angajati montatori, depanatori de ascensoare, autorizati ISCIR. Certificate ce atesta faptul ca ofertantul are implementat sistemul de calitate si protectia mediului, ISO 9001 si ISO 14001, sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara. Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?pretul ofertei?= 50 puncte.Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (50 puncte);b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pp(n) =[pret minim/pret(n)] x 50, unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pp(n).
Termen de livrare si punere in functiune
35
Descriere: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?termen de livrare si punere in functiune?= 35 puncteTermenul minim de livrare si punere in functiune este de 20 zile. Termenul maxim de livrare si punere in functiune este de 45 zile Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare si PIF? se va acorda astfel: a)pentru termenul minim de livrare si PIF a echipamentului se acorda punctajul maxim alocat (35 puncte) b)pentru alt termendecat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pt(n) =[termenul maxim de livrare si PIF ? termenul livrare si PIF(n)/ termenul minim de livrare si PIF]x 35 maxim alocat, unde: termenul livrare si PIF (n) = termenul livrare si PIF a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pt(n).
Garantia echipamentului
15
Descriere: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?garantia echipamentului?= 15 puncteGarantia minima a echipamentului este de 2 ani. Garantia maxima a echipamentului este de 5 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare ?garantia echipamentului? se va acorda astfel: a)pentru garantia maxima a echipamentului se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte) b)pentru alta perioada de garantie a echipamentului decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pg(n) =[garantia echipamentului(n) ? garantia minima/garantia maxima a echipamentului -garantia minima a echipamentului]x 15 maxim alocat, unde: garantia echipamentului (n) = garantia echipamentului ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pg(n).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca din SEAP sau se poate obtine de la sediul autoritatii contractante din Bucuresti, sector 6, Sos. Virtutii nr. 148
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer