Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Linie de finantare in valoare de 1.879.978 lei pentru o perioada de maxim 89 luni calendaristice in vederea finantarii partiale a proiectului integrat cu finantare prin FEADR M322 in comuna Calafindesti, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 347655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Calafindesti (Primaria Comunei Calafindesti)
Numar invitatie: 347655/30.05.2013
Denumire contract: Linie de finantare in valoare de 1.879.978 lei pentru o perioada de maxim 89 luni calendaristice in vederea finantarii partiale a proiectului integrat cu finantare prin FEADR M322 in comuna Calafindesti, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calafindesti (Primaria Comunei Calafindesti)Cod fiscal: 6552870, Adresa: Primaria comunei Calafindesti, Calafindesti, Telefon: 0230281290, Fax: 0230281290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Calafindesti, Calafindesti, Romania, cod postal: 727105, telefon: +40 0230281290, fax: +40 0230281290, persoana de contact: Saviuc Loghin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Calafindesti, sat Calafindesti, Romania, cod postal: 727105, telefon: +40 0230281290, fax: +40 0230281290
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Linie de finantare in valoare de 1.879.978 lei pentru o perioada de maxim 89 luni calendaristice in vederea finantarii partiale a proiectului integrat cu finantare prin FEADR M322 in comuna Calafindesti, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Linie de finantare in valoare de 1.879.978 lei pentru o perioda de maxim 89 luni calendaristice pentru finantarea partiala a proiectului cu titlul ?PROIECT INTEGRAT CU 5 ACTIUNI DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA COMUNEI CALAFINDESTI JUDETUL SUCEAVA: 1. Canalizare si statie de epurare; 2. Alimentare cu apa; 3. Modernizare 3, 7 km drumuri comunale; 4. Modernizare Ateneu Popular Calafindesti 5. Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar, tip after school, in localitatea Calafindesti, comuna Calafindesti, judetul Suceava.?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 205.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6.584 lei/1.523 euro calculat la cursul BNR din 30.04.2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita conform art. 86 din HG 925/2006, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica; 2. Ordin de plata in contul achizitorului RO74 TREZ 5965 006X XX00 0186 deschis la Trezoreria Siret, CUI 6552870. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa conform art. 86 alin(3) lit. a) si b). In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia ca nefondata , ofertantul se obliga fata de Comuna Calafindesti, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantii participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, comuna Calafindesti are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular B; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica ? Formular C;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular D. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.5. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii respectiv persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta, sunt: Saviuc Loghin ?primar, Frincu Adrian - viceprimar, Lauric Victoria ? secretar, Gorban Rodica - contabil sef, Alecsei Leonte ? consilier personal, Tiniuc Victoria - consilier asistent, Moloce Domnica-Nuta - consilier principal, Consilieri: Cioban Vasile, Diaconescu Gheorghe-Dorin, Diaconescu Victor, Lauric Dumitru, Lauric Leonte, Lazurca Toader, Lazurca Maxim, Procopet Mircea, Racolta Ilie. Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69.1. - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori carese afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. 1. Detinerea autorizatiei de functionare de la BNR. Ofertantii vor prezenta autorizatia de functionare emisa de BNR - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autorizatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare conf.art.172alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane fizice/ juridice straine se solicita prezentarea un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (copie lizibilacu mentuinea ?conform cu originalul?). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Dovada realizarii unei cifre medii de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) incheiati de minim 658.410 lei - Formular F Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de ident6ificare ale subcontractantilor (daca este cazul).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer