Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Linie de finantare in valoare de 3.800.000 lei pentru o perioada de maxim 4 luni calendaristice in vederea finantarii partiale a proiectului integrat cu finantare prin FEADR M322 in comuna Dornesti, judetul Suceava.


Detaliu pentru invitatia numarul 326974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DORNESTI
Numar invitatie: 326974/16.05.2012
Denumire contract: Linie de finantare in valoare de 3.800.000 lei pentru o perioada de maxim 4 luni calendaristice in vederea finantarii partiale a proiectului integrat cu finantare prin FEADR M322 in comuna Dornesti, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DORNESTICod fiscal: 4441263, Adresa: localitatea Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava, Dornesti, Telefon: 0230-568.217, 0230-568.236, Fax: 0230-568.217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Dornesti, str. Cernauti nr. 1, comuna Dornesti, judetul Suceava, Dornesti, Romania, cod postal: 727210, telefon: +40 230568236, fax: +40 230568217, persoana de contact: Primaria comunei Dornesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dornesti, sat Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Linie de finantare in valoare de 3.800.000 lei pentru o perioada de maxim 4 luni calendaristice in vederea finantarii partiale a proiectului integrat cu finantare prin FEADR M322 in comuna Dornesti, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Linie de finantare in valoare de 3.800.000 lei pentru o perioda de maxim 4 luni calendaristice pentru finantarea partialaa proiectului cu titlul ?Proiect integrat cu 3 actiuni de investitii: Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate in comuna Dornesti, judetul Suceava; Modernizare drumuri vicinale in comuna Dornesti, judetul Suceava si achizitionarea unei autospeciale pentru serviciul voluntar pentru situatii de urgenta al comunei Dornesti, judetul Suceava?.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2.600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Instrument de garantare; 2.Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie; 3. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO80.TREZ.5955.006X.XX00.0819 deschis la Trezoreria municipiului Radauti (cod de identificare fiscala 4441263). Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dornesti are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 7. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr. 8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Gheorghe LUTA ? primarul comunei, d-l Vasile Sandel CAZACU? viceprimarul comunei, d-na Veronica LEONTI ? secretarul comunei; 1. Detinerea autorizatiei de functionare de la BNR. Ofertantii vor prezenta autorizatia de functionare emisa de BNR - copie lizibila cu mentiunea "confoirm cu originalul". Autorizatia trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor. Pentru persoane fizice/ juridice straine se solicita prezentarea un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (copie lizibila cu mentuinea ?conform cu originalul?). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea documentului ?Informatii generale? continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati ? Formular nr. 10.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantii vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular nr. 11., Declaratie pe propria raspundere a conducatorului unitatii ca la elaborarea ofertei s-au avut in vedere toate obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer