Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Linoleum (covor PVC) si accesorii pentru montaj


Detaliu pentru invitatia numarul 334939
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 334939/05.09.2012
Denumire contract: Linoleum (covor PVC) si accesorii pentru montaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213193670, fax: +40 213125149, poarta A, Registratura, persoana de contact: Nicoleta Gontila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. METROREXS.A., B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, etaj 9, camera 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Linoleum (covor PVC) si accesorii pentru montaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare linoleum (covor PVC) si accesorii pentru montaj
II.1.6) CPV: 44112230-9 - Linoleum (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 425 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 2.128, 50 lei. Echival. ptr. o garantie de particip.in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabil. a garantiei pentru particip. - cel putin egala cu perioada de valabil. a ofertei.1.Ofertant IMM - poate depune garantia de particip.- 50% din cuantumul precizat anterior.2. Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1;?instrum.de garantare emis de o societate bancara (F.11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada in mod expres urmatoarele: - dreptul achizitorului de a retine garantia de particip.atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabil.a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabil. a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabil. a ofertei, - dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 1.064, 25 lei, calc. in conf.cu prev.art. 278ยน, alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006, in cazul in care ofert. depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC.3. Garantia de particip.trebuie sa fie irevocabila.4. In cazul in care instrum.de garantare este emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in lb. romana.5. In cazul unei asocieri, instrum.de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu cond.nominalizarii tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Ofert.invitat sa incheie contr.de achizitie are oblig.de a const.garantia de buna exec.a carei val.va fi de 8% din pretul fara TVA al contr.Societ.care fac dovada ca sunt IMM vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantum.garantiei de buna executie.Garantia de buna exec.a contr.se constituie printr-un instrum.de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Daca partile convin, garantia de buna exec.se poate constit.si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contr.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III a documentatiei).Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Ofertant asociat si de catre Tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.II.1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III a documentatiei).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director Exploatare (ptr. Director General)? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Infrastructura ? ing. Constantin IonescuDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe UdristeSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Carmen Ramona PaveliuServiciul Juridic ? cons. jr. Sorin GheorgheSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona TataruBiroul Achizitii Produse ? ec. Nicoleta GontilaV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vorprezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, completat cu informatii referitoare la datele de identificare a operatorului economic si cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire). ISO 9001:2008Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 07:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer