Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LIVRARE, MONTARE SI INTRETINERE INDICATOARE RUTIERE SI STRADALE IN MUNICIPIUL PLOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 330899
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 330899/02.07.2012
Denumire contract: LIVRARE, MONTARESIINTRETINERE INDICATOARERUTIERESISTRADALE IN MUNICIPIUL PLOIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, , Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244/516699/480
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Republicii nr. 2, Sala de sedinte, etajIII.Reprezentatii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LIVRARE, MONTARESIINTRETINERE INDICATOARERUTIERESISTRADALE IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se achizitioneaza indicatoare rutiere si stradale si lucrari de montare, demontare si intretinere pentru indicatoare rutiere si stradale in municipiul Ploiesti, potrivit cantitatilor si dispozitiilor stipulate in Caietele de sarcini.Valoarea contractelor de furnizare ce urmeaza sa fie atribuite(pana la 31.12.2012)este de 206121 lei
II.1.6) CPV: 34992200-9 - Indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 323 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cererea beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr.925/2006.Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza Formularul 15, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla inoricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contineoferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA;Modalitatea de constituire: conf.art.90 alin.(1) sau (3) din HG 925/2006.In al II-lea caz caz, furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contractante.Suma initiala depusa de furnizor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul, fara TVA, al contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului pana la concurenta sumei reprezentand 10% din pretul contractului fara TVA. Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta. Ofertantul va mentiona in declaratia de insusire a contractuluin modalitatea de retinere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: -completarea si prezentarea Formularului 1 privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-completarea si prezentarea Formularului 1a privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din lunaanterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Andrei Liviu Volosevici - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul Cristian Dumitru - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Nicoleta Catalina Bozianu - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Teodora Marin - Director Directia Tehnic Investitii;
- -d-l LiviuGheorghiu- Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.-Comisia Buget, finante, control, administrarea domeniului public si privat, studii, strategii si prognoze care are in componenta urmatorii consileri locali: -Mateescu Radu-Sirbu Gheorghe-Iancu Ion-Popa ConstantinIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor supuse ofertarii(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, calculateanterior datei limita de depunere a ofertelor, Furnizarea in ultimii 3 ani, in baza a maxim 3(trei)contracte, de produse similarecelor ce fac obiectul achizitiei in valoare de minim(cerinta minima- pt.fiecare lot): - lot 1:127.683 lei fara TVA;
- lot 2:78.438lei fara TVA;Se vor prezenta copii de pe: contract(e)/parti relevante din contract(e), recomandare din partea beneficiarului sau alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului(contractelor)si valoarea produselor similare livrate.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractului, Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Dotare tehnica-cerinta minima(pt.fiecare lot): 1 autoutilitara pentru transport materiale si persoane.Se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a autoutilitarei.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000/echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer