Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Livrare autoturism de teren la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 349270
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. PREST SERV APA S.A.
Numar invitatie: 349270/25.06.2013
Denumire contract: Livrare autoturism de teren la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. PREST SERV APA S.A.Cod fiscal: 28863486, Adresa: Str. Moldovei nr.33, Pascani, Jud.Iasi, Romania, Pascani, Telefon: 0232 719215, Fax: 0232 762038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Prest Serv Apa SAStr. Moldovei nr.33, Pascani, Jud.Iasi, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232719215, fax: +40 232762038, persoana de contact: Lucian Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Prest Serv Apa SAStr. Moldovei nr.33, Pascani, Jud.Iasi, Romania, cod postal: 705200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Livrare autoturism de teren la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrare autorurism de teren (cu tractiune integrala) la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi.Achizitie in leasing 36 luni cu avans 20%, valoare reziduala minima sau zero.
II.1.6) CPV: 34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- conform art.86 alin.1 din HG 925/2006- 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului (180 euro sau echivalent lei)- pt.echivalenta garantiei depuse in valuta se considera cursul BNR afisat cu 3 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (www.bnr.ro)- perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- cont de virament al garantiei de participare in lei: RO49BPOS24308107940RON02, Bancpost Agentia Pascani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateConform art.180 si 181 din OUG 34/2006, ofertantii vor prezenta: - declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)- declaratie privind neincadrarea in preved.art.181/OUG34/2006 (formular 12B)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69/OUG 34/2006 (formular 12B-1)- declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 12C)- certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular 12C-1)- certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (suficient pentrufiliala implicata in derularea contractului)Persoane cu functii de decizie la nivelul Autoritatii Contractante: Director General: Ing. Ioan PrisecaruDirector Economic: Ec. Elena GuzgaPresedinte comisie evaluare oferte: Ec. Ing. Lucian PopescuMembru comisie: Ing Viorel TomaMembru comisie: Ing Cezar BalanMembru comisie: Ing. Lidia BanuMembru comisie: Ing. Sorin HreamataSecretar Comisie: Marian Costescu - certificat constatator emis de ORC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer