Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Livrare carburanti auto pe baza de carduri electronice


Detaliu pentru invitatia numarul 350047
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GOSPODARIE COMUNALA S.A.
Numar invitatie: 350047/08.07.2013
Denumire contract: Livrare carburanti auto pe baza de carduri electronice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGOSPODARIE COMUNALA S.A.Cod fiscal: 8574327, Adresa: Sf.Gheorghe, str.Banki Donat, nr.27, judet Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267351390, Fax: +40 267351739
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sf.Gheorghe, str.Banki Donat, nr.27, judet Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520031, telefon: +40 267351390, fax: +40 267351739, persoana de contact: Aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sf.Gheorghe, str.Banki Donat, nr.27, judet Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Livrare carburanti auto pe baza de carduri electronice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea necesarului de motorinasi benzinapentru buna desfasurare a activitatii de transport auto in cadrul societatii. Cantitatea achizitionata MOTORINA :90.000litri, BENZINA FARA PLUMB: 17.000 litri
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491, 165 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in valoare de4912 lei. Data la care se va face echivalenta lei /Euro va fidatainainte cu 5 zile de la datalimita stabilita pentru depunerea ofertei .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire.Garantia de participare va fi prezentata in oricare din formele prevazute de legislatia in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentare formularului Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza formularul nr. nr.4Declaratii privind neincadrarea in prevederilor srt.181Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentare formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Certificatul de atestare fiscala ( privind plata contributiilor la bugetul consolidat general )eliberat deANAF s-au echivalent din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu organul).- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent ;Declaratie privind calitatea de participantCerinta minima obligatorie: Completarea si prezentare formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular nr. 2Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta minima obligatorie: Completarea si prezentare formularului Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentare formularului Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Fejer Alexandru, Kozsokar Attila, Szoradi Edit, Matyas Ferenc, Butyka Elemer, Borbath Zsuzsanna, Torok Barna, Rakosi Aron, Domnisor Mircea, Henning Janos Laszlo, Czimbalmos Kozma Csaba, Bartha Janos Laszlo, Dragus Ovidiu, Bagoly Zsolt Lajos, Toth Iren, Lakatos Attila Szasz Barna. Persoane fizice/juridice romaneCerinta minima obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.( conformOrdinului 509/2011 al ANRMAP).Prezentare Autorizatie de livrare carburanti.Toate documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul?, semnate si stampilate de persoana imputernicita sa depuna oferta.Persoane fizice/juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata) din care sa reiasa ca operatorul economic poate desfasura activitatea in domeniul cererii de oferta.Toate documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, semnate si stampilate de persoana imputernicita sa depuna oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiiprivind cifra de afaceriSolicitat: Informatii privind cifra de afaceriSolicitat ? Nesolicitat ?Cerinta minima obligatorie: Informatii privind cifra de afaceri. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012 ) in valoare de minim: 490.000, 00 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) valoarea pentru cifra de afaceri se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in Documentatia de atribuire.In cazul in care la procedura cererii de oferta participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin cumul (de catre membrii asociatiei ).Cifra de afacer se va calcula in cursul anual al BNR astfel: - 4.2099 lei/euro pentru anul 2010- 4.2379 lei/euro pentru anul 2011- 4.4895 lei/euro pentru anul 2012Se solicita cifra medie de afaceri globale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Standarde de asigurare a calitatiiDovada certificarii sistemului de management al calitatii furnizorului de produse, respectiv Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer