Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Livrare de carburant la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 324707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C. PREST SERV APA S.A.
Numar invitatie: 324707/23.04.2012
Denumire contract: Livrare de carburant la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. PREST SERV APA S.A.Cod fiscal: 28863486, Adresa: Str. Moldovei nr.33, Pascani, Jud.Iasi, Romania, Pascani, Telefon: 0232 719215, Fax: 0232 762038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Prest Serv Apa SA, Str. Moldovei nr.33, Pascani, Jud.Iasi, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232719215, fax: +40 232762038, persoana de contact: Lucian Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Prest Serv Apa SA Pascani, Str. Moldovei nr.33, 705200 Pascani, Jud. Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Livrare de carburant la SC Prest Serv Apa SA Pascani, Jud.Iasi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Achizitie de motorina Euro 5(vrac)2.Achizitie de benzina 95 (sub forma de bonuri valorice, de toate valorile de care ofertantul dispune)Pentru benzina, cantitatea solicitata poate fi impartita egal pe tipuri de bonuri atunci cand se intocmeste oferta financiara (de exemplu: 1/2 din cantitate pe bonuri de X lei/bon si 1/2 din cantitate pe bonuri de Y lei/bon). Ofertantul va adauga ca anexa la oferta financiara, un centralizator din care sa rezulte impartirea cantitatii de benzina solicitate pe bonuri valorice. Daca impartirea nu este un numar intreg, se vor considera conventional, doar in scop de evaluare si fractiunile de bonuri, astfel incat cantitatea solicitata sa ramana nemodificata.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006- 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului (4000 lei)- perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- cont de virament al garantiei de participare: RO49BPOS24308107940RON02, Bancpost Agentia Pascani
Garantie de buna executie
- conform art.90 din HG 925/2006- 3% din valoarea fara TVA a contractului- se constituie in 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului- valabilitate: pe toata durata contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform art.180 si 181 din OUG 34/2006, ofertantii vor prezenta: - declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)- declaratie privind neincadrarea in preved.art.181/OUG34/2006 (formular 12B)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69/OUG 34/2006- declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 12C)- certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile (suficient pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului)Persoane cu functii de decizie la nivelul Autoritatii Contractante: Director General: Ing. Ioan PrisecaruPresedinte comisie evaluare: Ec. Ing. Lucian PopescuMembru comisie: Ing Viorel TomaMembru comisie: Ing Cezar BalanMembru comisie: Ing. Lidia BanuMembru comisie: Ing. Sorin HreamataSecretar Comisie: Marian Costescu Ofertantii vor prezenta: - certificat constatator emis de O.R.C.- in cazul persoanelor juridice straine: document sau declaratie de atestare a apartenentei d.p.d.v. profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2009 - 2010 - 2011), Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009 - 2010 - 2011), Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cerinta minima: 800000 lei/an
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse asemanatoare in ultimii 3 ani (2009 - 2010 - 2011), - fie prezentarea a maxim 3 contracte finalizate in val. totala de aprox. 200000 lei (fara TVA)- fie prezentarea a 1 contract finalizat in valoare de aprox.120000 lei (fara TVA), - declaratie ref. la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului (incluzand statiile de alimentare cu carburanti), - declaratie efective medii de peronal angajat si cadre de conducere pe ultimii 3 ani (2009-2010-2011), - declaratie privind proportia de subcontractare - sistemul calitatii, - informatii privind masuri de protectie a mediului, - informatii privind sanatatea si securitatea in munca
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, pe CD sau stick.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer