Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LIVRARE, MONTARE SI INTRETINERE MOBILIER STRADAL IN MUNICIPIUL PLOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 332678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 332678/30.07.2012
Denumire contract: LIVRARE, MONTARE SI INTRETINERE MOBILIER STRADAL IN MUNICIPIUL PLOIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244/516699/480
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Republicii, nr. 2, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LIVRARE, MONTARE SI INTRETINERE MOBILIER STRADAL IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se achizitioneaza mobilier stradal si lucrari de montare, demontare si intretinere pentru mobilier stradalin municipiul Ploiesti, potrivit cantitatilor si dispozitiilor stipulate in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34928000-8 - Mobilier rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: - 2580, 64 lei/1290, 32 lei pt.IMMForma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit.b) din H.G.nr.925/2006. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza Formularul 16, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. In aceasta situatie, operatorul economic va prezenta dovada ca suma aferenta garantiei de participare a fost virata in contul autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 alin 3 din HG 925/2006. In acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul, fara TVA, al contractului.- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: -completarea si prezentarea Formularului 1 privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-completarea si prezentarea Formularului 2 privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 3.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Andrei Liviu Volosevici - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul Cristian Dumitru - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Nicoleta Catalina Bozianu - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Teodora Marin - Director Directia Tehnic Investitii;
- -d-l Liviu Gheorghiu- Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P.nr.314/2010: - completarea si prezentarea Formularului 4, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor supuse ofertarii(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?) Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru abeneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 5).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - completarea si prezentarea formularului 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, calculateanterior datei limita de depunere a ofertelor- completarea si prezentarea Formularului 7, Furnizarea in ultimii 3 ani, in baza a maxim 3(trei)contracte, de produse similare celor ce fac obiectul achizitiei in valoare de minim(cerinta minima): 129032 lei fara TVA;se vor prezenta copii de pe: contract(e)/parti relevante din contract(e), recomandare din partea beneficiarului(lor) sau alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului(lor) si valoarea produselor similare livrate.Valoare in EURO se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373;
- cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099;
- cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- completarea si prezentarea Formularului 10, Informatii referitoare la personalul de conducerecompletarea si prezentarea Formularului 11, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractuluicompletarea si prezentarea Formularului 12, Dotare tehnica-cerinta minima: 1 autoutilitara pentru transport materiale si persoane.se prezinta documente din care sa reiasa forma de detineresau declaratii de punere la dispozitie a autoutilitarei.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor, Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluicompletarea si prezentarea Formularului 13, La sedinta de deschidere a ofertelor ofertantii vor prezenta mostre ale produselor solicitate prin caietul de sarcini. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalentprezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/document echivalent, in copie sau o declaratie care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001, daca ofertantul nu este si producator. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000/echivalent.-prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/document echivalent, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer