Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Livrare produse - rechizite si furnituri de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 327905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 02210 Bucuresti
Numar invitatie: 327905/25.05.2012
Denumire contract: Livrare produse - rechizite si furnituri de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02210 BucurestiCod fiscal: 4193176, Adresa: Str. Antiaeriana nr.12, Bucuresti, Telefon: 021/4210811 int 122, Fax: 021/4210822
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Ghencea, nr. 35-37, sect. 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061695, telefon: +40 214210900, fax: +40 214210822, persoana de contact: Adrian Olteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Livrare produse - rechizite si furnituri de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Livrare produse rechizite si furnituri de birou
II.1.6) CPV: 30197640-4 - Hartie autocopianta sau alte tipuri de hartie copianta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 258.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in cuantum de 2% din valoarea estimata a acordului cadru, individual, pentru fiecare lot in parte pentru care se depune oferta. Va avea o valabilitate identica cu cea a ofertei, respectiv 60 zile de la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat. Se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertant va prezenta urmatoarele documente: -declaratie privind eligibilitatea, conform Formular nr.1;
- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr.2;
-declaratie privind participarea cu oferta independenta, conform Forlular nr.3.- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 4; Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic ofertantva prezenta urmatorul document: Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialdin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine prin accesarea fisierelor anexate la prezenta invitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 17:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer