Achizitie publica - LN 3 ? Remediere drumuri incinta si inlocuiri conducte tehnologice ? CET GROZAVESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 262073
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Denumire invitatie: LN 3 ?Remediere drumuri incinta si inlocuiri conducte tehnologice ? CET GROZAVESTI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reparare drumuri - detalii in caietul de sarcini
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 02.08.2010 10:53
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004 - Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTISplaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 13, 589 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006 si anume declaratie de eligibilitate conform formular 3 din documentatia de atribuire - sectiunea Formulare si/sau cazier judiciar/certificat echivalent si declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4 din documentatia de atribuire - sectiunea Formulare.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formularul 6 privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a lucrarilor.Formularul 7 din documentatia de atribuire cu dotarile specifice de utilaje;Formularul 8 cu informatii privind personalul angajat;Formularul 7, privind dotarile specifice;Formularul 9, privind subcontractantii.Certificarea sistemului calitatii sau doc.echiv.
din SEAP - atasata la invitatieSe solicita garantie de participare :270 lei