Achizitie publica - LN 3- Lucrari de refacere izolatii termice la reteaua interioara de termoficare si la instalatiile aferente sectiilor de cazane, turbine, chimic, CAF, combustibil lichid, AMC si refacere neetanseitatii circuit hidrotehnic - CET Bucuresti SUD
Detaliu pentru invitatia numarul 331742
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331742/16.07.2012
Denumire contract: LN 3- Lucrari de refacere izolatii termice la reteaua interioara de termoficare si la instalatiile aferente sectiilor de cazane, turbine, chimic, CAF, combustibil lichid, AMC si refacere neetanseitatii circuit hidrotehnic - CET Bucuresti SUD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LN 3- Lucrari de refacere izolatii termice la reteaua interioara de termoficare si la instalatiile aferente sectiilor de cazane, turbine, chimic, CAF, combustibil lichid, AMC si refacere neetanseitatii circuit hidrotehnic - CET Bucuresti SUD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LN 3 - Lucrari de refacere izolatii termice la reteaua interioara de termoficare si la instalatiile aferente sectiilor de cazane, turbine, chimic, CAF, combustibil lichid, AMC si refacere neetanseitatii circuit hidrotehnic - CET Bucuresti SUD? detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 666.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1300 lei b)Contul de virament pentru gar.de particip. este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022 c)Perioada de valab.a gar.de particip. :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a gar.de particip. ? se va opta pentru unul dintre urmat. moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantieib) Perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) Caracterul irevocabil al garantiei d) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmat. variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data depunerii ofertelor 3) depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume numerar.Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip.se va depune la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor si se va introduce ca document scanat si in oferta prezentata in SEAP.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a gar.de particip. duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.Restituirea gar.de particip.se va face pe baza Formularului 1, formular care va fi prezentat la ofertare. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractantava respecta art.278^1 din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA (5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 13 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale BucurestiNeculae Vrabie ? Director Adjunct EconomicBogdan Popescu - Director Adjunct TehnicIon Preoteasa - Director Adjunct ComercialMirela Raducan ?presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluareMihaela Dobre- membru al comisiei de evaluareRares Radulescu- membru al comisiei de evaluareAurelia Crisan- membru al comisiei de evaluareMihaela Tudora- presedinte de rezerva cu drept de vot al comisiei de evaluareCristina Peride- membru de rezerva al comisiei de evaluareMioara Misloschi- membru de rezerva al comisiei de evaluareAmalia Popescu - membru de rezerva al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romanaDupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani si minim un document semnat de beneficiar prin care sa se confirme executarealucrarilorSe va prezenta Formularul 7 completat corespunzator insotit de minim un document semnat de beneficiar care sa confirme executarealucrarilorSe va avea in vedere perioada de 5 ani determinata pornind de la data depunerii ofertelor., Informatii privind numarul mediu anual, pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat si cadrelor de conducereSe va prezenta Formularul 8 completat corespunzator, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc.Se va prezenta Formularul 9 completat corespunzator, Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularul 10 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului, Informatii privind asociereaAcord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificat ISO 9001/2008Se va prezenta certificatul ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate (obligatoriu acesta va fi pentru activitatea care face obiectul achizitiei). Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 10:41