Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LN3 Statie 110kV CET Bucuresti Vest ? Reparatii transformatoare de tensiune tip TECU 110kV


Detaliu pentru invitatia numarul 334116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 334116/21.08.2012
Denumire contract: LN3 Statie 110kV CET Bucuresti Vest ? Reparatii transformatoare de tensiune tip TECU 110kV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LN3 Statie 110kV CET Bucuresti Vest ? Reparatii transformatoare de tensiune tip TECU 110kV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LN3 Statie 110kV CET Bucuresti Vest ? Reparatii transformatoare de tensiune tip TECU 110kV - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 525 lei; b) Contul de virament pentru gar.de particip. este deschis la BCR sector 6 cod IBAN nr RO10RNCB0077050234430022 c)Perioada de valab.a gar.de particip. :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a gar.de particip. ? se va opta pentru unul dintre urmat. moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantieib) Perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) Caracterul irevocabil al garantiei d) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmat. variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta cel mai tarziu la data depunerii ofertelor 3) depunerea la caseria autorit. contract. a unei sume numerar.Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip.se va depune la sediul autorit. contract. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor si se va introduce ca document scanat si in oferta prezentata in SEAP.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a gar.de particip. duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.Restituirea gar.de particip.se va face pe baza Formularului 1, formular care va fi prezentat la ofertare. Gar.de particip.va fi retinuta integral in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006.In cazul prezentei achizitii nu sunt aplicabile prevederile art.278^1 din ordonanta.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA(5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 10 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator)? prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor intr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract.? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Sucursalei Electrocentrale Bucuresti sunt: Constantin Dobre ? Director Sucursala Electrocentrale BucurestiNeculae Vrabie ? Director Adjunct EconomicBogdan Popescu - Director Adjunct TehnicIon Preoteasa - Director Adjunct Comercial.Gabriel Ivascu ? presedinte al comisiei de evaluare cu drept de votMihaela Dobre ? membru al comisiei de evaluareRares Radulescu ? membru al comisiei de evaluareAlexandru Giosanu ? membru al comisiei de evaluareGeorge Tanase ? presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de votAnca Costea ? membru de rezerva al comisiei de evaluareMioara Misloschi ? membru de rezerva al comisiei de evaluareAdrian Olteanu ? membru de rezerva al comisiei de evaluare 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalObservatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducereaautorizata si legalizata in limba romanaDupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani; prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator ;Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data depunerii ofertelor.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc.Se va prezenta Formularul 8 completat corespunzator, Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.e va prezenta o declaratie cu informatiile solicitate privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularul 9 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului.e va prezenta o declaratie cu informatiile solicitate privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului., Informatii privind asociereaAcord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificat ISO 9001/2008Se va prezenta certificatul ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate (obligatoriu acesta va fi pentru activitatea care face obiectul achizitiei). Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii serviciilor; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer