Achizitie publica - LN4 conducte pentru lichide industriale ? apa de racire
Detaliu pentru invitatia numarul 330581
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330581/27.06.2012
Denumire contract: LN4 conducte pentru lichide industriale ? apa de racire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC ELECTROCENTRALE PAROSENI SA , SITUAT IN VULCAN , STR . PAROSENI , NR. 20, JUD. HD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LN4 conducte pentru lichide industriale ? apa de racire
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii a conductelor de pe refularea celor 6 pompe de circulatiedupa clapetele de sens inclusiv cele doua colectoare de pe refulare pana la vanele de legatura dintre ele si pana la vanele de linie spre turnurile de racire din statia vanelor de comutatie.
II.1.6) CPV: 45232151-5 - Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3981lei;valabit 90 de zile de la term limita de primire a ofertelor, constituire: 1. orice instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari. Doc va fi irevocabil si va fiprezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor, in cuantum si pt per de valabilit prev mai sus. Instr de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat cf preved art. 86 alin(3) din HG 925/2006, cu modific si complet ult.2. virament bancar/OP cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in ct SC Electrocentrale Paroseni SA nr. RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR?suc Petrosani, CUI RO28835451;3. numerar la casieria autoritatii. Restit garantiei se va efectua in cond prev la art.88 din HG925/2006, actualizat. Ofertantul va depune o adresa de solicitare priv restituirea acesteia, insotita de o copie a doc de constituire.Retinerea garantiei se va efectua in cond prev de: - art.87(1)din HG925/2006;
- art. 278 1din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: 1990, 7 lei.Nota-se aplica preved art 16(2) din Lg346/2004, caz in care se va prezenta anexa1.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%(5%-IMM)din val ctr fara TVA astfel: - printr-un instr de garantare irevocabil emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig;
- prin dep la casieria autorit contractante a unei sume in numerar- prin retineri succesive din sumele datorate pt fact partiale, caz in care contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contractante in cond prev la art.90(3)din HG925/2006, cu modific si complet ulterioare.In cazul ctr de lucrari, autorit contractanta are oblig de a elibera/restitui gar de buna executie dupa cum urmeaza: a)70% din val garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; PV de receptie la terminarea lucr pot fi intocmite si pentru parti din lucr, daca acestea sunt distincte dpdv fizic si functional.b) restul de 30% din garantiei, la expirarea per de garantie a lucr execut, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director Tehnic ?Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu Tehnic Mentenanta ? Sing. Ion Dragoi, Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ; III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. - Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Nota : Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform celor preiczate mai jos : - certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru principalele lucrari care dovedesc experienta similara se vor prezenta recomandari de la beneficiari. Documentele care certifica executarea lucrarilor sun valabile in copie lizibila, semnate si stampilate de catre ofertanti cu mentiunea « conform cu originalul »., Continuare de sus: Cerinte minime :1) Ofertantul sa faca dovada ca a mai executat in ultimii 5 ani lucrari, in care a utilizat tehnologia ofertata, in valoare minima de 180.000 lei fara TVA. Valoarea poate fi demonstrata prin cumularea a cel mult 2 contracte de lucrari.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calculade catre ofertantii romani si straini, utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul2007 ? 1 euro = 3, 3373lei; Anul2008 ? 1 euro = 3, 6827lei; Anul2009 ? 1 euro = 4, 2373lei. Anul 2010 ? 1 euro = 4, 2099lei. Anul2011 ? 1 euro = 4, 2379lei. Fisa de experienta similara se va completa in mod corespunzator si va fi contrasemnata de beneficiarul lucrarilor sau se va prezenta recomandare/certificare prin care sa se confirme de catre beneficiar modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului care demonstreaza experienta similara., 2) Ofertantul sa faca dovada ca are agrement tehnic pentru tehnologia de reabilitare si protectie anticoroziva a conductelor de apa, pe care o va aplica, emis de un organism atestat de comisia nationala de agrement tehnic., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime de calificare: asigurarea in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere/colaborare a utilajelor, dispozitivelor, echipamentelor si aparatelor de masura, necesare executarii lucrarilor care rezulta din propunerea tehnica prezentata., Declaratie privind personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului de lucrari.Prezentarea personaluluiimplicat in derularea contractului de executie a lucrarilor, respectiv numarul de muncitori ce vor fi alocati pentru executia lucrarilor, pe meserii, calificari, etc.Pentru responsabilul tehnic cu executia lucrarii se vor prezenta in copie : - certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul de activitate al obiectului contractului ;
- dovada relatiei contractuale cu acestaSe vor prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Continuare cerinta personal: Cerinta minima de calificare : Asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului (responsabilul tehnic cu executia, personal muncitor necesar pentru efectuarea lucrarilor de reparatii, personal autorizat din punct de vedere al Securitatii Muncii pentru executia de lucrari in instalatii mecanice, operatori cu experienta pentru utilajele, dispozitivele necesare executarii lucrarii, etc)., Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta. Standarde de asigurare a calitatii(SR EN ISO 9001/2008 sau certificate, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:37